Samlivsbrudderklæring ved flytting når barnet ikke er født ennå??

Monika

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Jeg har sendt søknad om overgangsstønad til nav, så får jeg beskjed derfra om at jeg må levere brudderklæring.... Men skal de trenge det når barnet ikke er født da?? Vi har jo ikke vært til noe mekling selvfølgelig, så jeg har jo ikke noe papir å sende..
 
Ring å spør NAV i morgen :)
 
Hvis dere flytter fra hverandre før barnet et født behøver dere ikke meklingsattest. Men du må kunne dokumentere at du bor alene.
Kanskje du bare må skrive en egenerklæring.
 
Brudderklæring er ikke det samme som meklingsattest. På teksten om overgangsstønad hos NAV står det under generell dokumentasjon. Virker som dere skriver erklæringen og signerer selv begge to på den
 
Brudderklæring er ikke det samme som meklingsattest. På teksten om overgangsstønad hos NAV står det under generell dokumentasjon. Virker som dere skriver erklæringen og signerer selv begge to på den

Hva hvis man ikke har noe særlig kontakt da?? Hmmm... kan til og med hende han ikke gidder å signere...
 
Hva hvis man ikke har noe særlig kontakt da?? Hmmm... kan til og med hende han ikke gidder å signere...
da tror jeg jeg ville tatt kontakt med familievernkontoret og bestilt time der. Hvis han ikke møter (de sender innkalling) så får du likevel det papiret du trenger.....
 
Back
Topp