Samlivsbrudd

Hvordan går det med deg?❤️
 
Det går ikke spesielt bra:( Finner ikke et nytt bosted og stemninga blir bare verre og verre. Han er ute stort sett hver kveld og jeg sitter mye hjemme og fylles med hat mot hele fyren.

Så leit det ikke går noe særlig godt med deg❤️ Gjør meg virkelig vondt å høre:confused: For en kjip fyr som raker rundt på kveldstid, også sitter du igjen hjemme med barn og tanker:sad002 Uansvarlig drittsekk, rett og slett:mad: Ønsker deg alt det beste, og at du finner ditt eget sted og bo❤️ Store trøsteklemmer sendes din vei❤️❤️❤️
 
Det går ikke spesielt bra:( Finner ikke et nytt bosted og stemninga blir bare verre og verre. Han er ute stort sett hver kveld og jeg sitter mye hjemme og fylles med hat mot hele fyren.
Forferdelig trist å høre! Fikk dere ned noe skriftlig angående den økonomiske fordelingen eller? Hvis ikke kan det være lurt før det blir helt umulig å få til :Heartred
 
Forferdelig trist å høre! Fikk dere ned noe skriftlig angående den økonomiske fordelingen eller? Hvis ikke kan det være lurt før det blir helt umulig å få til :Heartred
Vi inngikk en avtale før han dro til advokat for å forhøre seg litt. Heldigvis, for jeg hadde ikke krav på noe særlig, men endte opp med en ganske grei sum likevel. Har ikke mulighet til å kjøpe, men skal klare meg likevel:)
 
Vi inngikk en avtale før han dro til advokat for å forhøre seg litt. Heldigvis, for jeg hadde ikke krav på noe særlig, men endte opp med en ganske grei sum likevel. Har ikke mulighet til å kjøpe, men skal klare meg likevel:)
Veldig glad for å høre det! Da håper vi det kommer noe bra på leiemarkedet snart :Heartred
 
Så koselig at du spør :Heartred Jeg har det tungt, men nå har det endelig ordna seg med nytt bosted:) Flytter i løpet av april, så det blir spennende. Både gruer og gleder meg. Får så vondt av unga våre, men håper de klarer omstillinga greit etter hvert.
Ja, så godt å høre! Skjønner godt at det er blandede følelser. Blir sikkert fint å komme i gang med det nye kapitlet, i stedet for å leve i limbo :Heartred
 
Back
Topp