Samletråd for tolkning av babyplan tester

Kan vi tolke Babyplan sine EL-tester også? :chicken: Jeg synes denne er positiv, men synes alltid at teststreken blir tynnere, mer ujevn i fargen og ikke så jevn og fin som kontrollstreken, flere som har det sånn?

Edit: tok to bilder av den, og Premom gir de to bildene 0.88 og 1

C6192A3B-D456-4915-864C-5106523E90EB.jpeg

Regner med at du var gravid?:)

Nei, var ikke det. Måtte bare ta en pga en medisin jeg skulle ta, så ble litt overrasket. Men de andre jeg tok etterpå var negative. Ble så skuffet :(

Igår fikk jeg denne lille prikken på siden. Først ble den sikkelig rosa, sp jeg satt p venta litt på at den skulle gå helt over. Men noe strek over ble det ikke, kun den lille rosa prikken som på bilde er grå. Svidde av en test til som kom ut blenda. Hjerte fikk jo ett skikkelig håp da den lille prikken der slo ut. Men, negativt test nr 2. noen andre som har fått sånn?

Vedlegg

• 88307DA2-1486-4F99-BE94-31D4ED92C319.jpeg
    88307DA2-1486-4F99-BE94-31D4ED92C319.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 262
Fikk denne i dag. Er 8-9 dpo. ser det lovende ut eller? Har aldri fått så sterk skygge før. Tok kl 5min istede for 3 av gammel vane.. Ikke tatt på morgenurin
8943B778-A031-4E01-BEB1-11F85BF9E6AE.jpeg

Fikk denne i dag. Er 8-9 dpo. ser det lovende ut eller? Har aldri fått så sterk skygge før. Tok kl 5min istede for 3 av gammel vane.. Ikke tatt på morgenurinVis vedlegget 363144
Ser tydelig ut uten å forstørre bilde og synes den ser litt rosa ut. Har lite erfaring med skyggestreker selv, men de jeg har sett her inne synes jeg ofte man må myse for å se og de jeg kan se er ofte ganske grå, sååå jeg tenker det ser ut som en babystrek! Krysser alt av fingre for deg :D

Ser tydelig ut uten å forstørre bilde og synes den ser litt rosa ut. Har lite erfaring med skyggestreker selv, men de jeg har sett her inne synes jeg ofte man må myse for å se og de jeg kan se er ofte ganske grå, sååå jeg tenker det ser ut som en babystrek! Krysser alt av fingre for deg :D
Tusen takk❤️❤️ Ja alle tidligere skyggestreker jeg har fått har å vært velsig «myse å vri» på testen i spesielle lys. Har ikke fått så sterk tidligere!

Jeg holder fortsatt på med mitt lille eksperiment. 5 dpo, og ikke hatt noen skyggestreker før idag. Premom mener jeg er 5dpo, men jeg fikk allerede negativ test da på kvelden når den var positiv. Så i hodet mitt er jeg 6dpo. Synes sikkert ikke på bilde uansett, men jeg ser en skygge.

Men testene er fra samme parti, så enten er det veldig variasjoner på testene uavhengig om de er fra samme parti, eller så kan man jo alltids håpe at den utvikler seg:smiley-angelic001

Vedlegg

• 9CA98600-D562-4A76-B8AB-56ABD2B181A1.jpeg
    9CA98600-D562-4A76-B8AB-56ABD2B181A1.jpeg
    161,5 KB · Visninger: 273
Jeg holder fortsatt på med mitt lille eksperiment. 5 dpo, og ikke hatt noen skyggestreker før idag. Premom mener jeg er 5dpo, men jeg fikk allerede negativ test da på kvelden når den var positiv. Så i hodet mitt er jeg 6dpo. Synes sikkert ikke på bilde uansett, men jeg ser en skygge.

Men testene er fra samme parti, så enten er det veldig variasjoner på testene uavhengig om de er fra samme parti, eller så kan man jo alltids håpe at den utvikler seg:smiley-angelic001
Ser skygge på den nederste:D

Til info: gtester kan gi svake streker ved lh også. Så mange opplever å få svake streker lenge, de skjønner ikke hvorfor de ikke blir sterkere, men viser seg å være eggløsning istedet. Des mer lh, des sterkere strek… Mange kan også ha høy lh en stund etter el. før det går nedover igjen.

Ser skygge på den nederste:D
Får krysse fingrene for at det er en utviklende strek, for synes jeg har ventet lenge nok nå:smiley-angelic001
Men tiden får vise. Har dessverre ikke så veldig høyt håp, men har hatt murringer/menssmerter siden el, noe som er uvanlig for meg. Men tenker det er noe helt vanlig hormonelt, for å ikke ta helt av på symptomfronten:wacky:

Skyggestrekene forsvinner når de har tørket. Så da har jeg funnet ut at det ikke spiller noen rolle om man bare bruker tester fra samme parti:) skyggestrekene kommer og går. Men de forsvinner som sagt når testen har tørket, så det er nok bare en «fordypning» der teststreken går. Så nå skal jeg ikke teste før om to dager, 8dpo. Da begynner testekjøret på riktig:hilarious:

Igår fikk jeg denne lille prikken på siden. Først ble den sikkelig rosa, sp jeg satt p venta litt på at den skulle gå helt over. Men noe strek over ble det ikke, kun den lille rosa prikken som på bilde er grå. Svidde av en test til som kom ut blenda. Hjerte fikk jo ett skikkelig håp da den lille prikken der slo ut. Men, negativt test nr 2. noen andre som har fått sånn?

Ser dessverre defekt ut, streken skulle eventuelt vært litt lengre mot høyre ❤️

Feil

Last edited:
Dere som får skyggestreker, forsvinner de når testen er tørr?
Mine forsvinner som regel alltid når testen har tørket, derfor øyner jeg et bittelite snev av håp nå. Og ja, den er ugyldig etter fristen, men likevel. 8dpo.

Vedlegg

• 180E115A-D7AD-484C-A6C6-558045ED6DD7.jpeg
    180E115A-D7AD-484C-A6C6-558045ED6DD7.jpeg
    264,8 KB · Visninger: 246
  • F54954FE-FDF5-46BC-B4C3-68FD4B92F625.jpeg
    F54954FE-FDF5-46BC-B4C3-68FD4B92F625.jpeg
    374,8 KB · Visninger: 241
Back
Topp