Oi den var jo veldig tydeligDenne fikk jeg i fjor, de andre jeg tok var negative mens denne var klart og tydelig rosa.
Klaget du til dem, eller var du gravid?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi den var jo veldig tydeligDenne fikk jeg i fjor, de andre jeg tok var negative mens denne var klart og tydelig rosa.
Klaget du til dem, eller var du gravid?
Jeg synes denne er positiv, men synes alltid at teststreken blir tynnere, mer ujevn i fargen og ikke så jevn og fin som kontrollstreken, flere som har det sånn?Det kan dere bare gjøreKan vi tolke Babyplan sine EL-tester også?Jeg synes denne er positiv, men synes alltid at teststreken blir tynnere, mer ujevn i fargen og ikke så jevn og fin som kontrollstreken, flere som har det sånn?
Edit: tok to bilder av den, og Premom gir de to bildene 0.88 og 1
Vis vedlegget 362955
Regner med at du var gravid?![]()
Oi den var jo veldig tydeligKlaget du til dem, eller var du gravid?
Denne synes jeg ser lovende utFikk denne i dag. Er 8-9 dpo. ser det lovende ut eller? Har aldri fått så sterk skygge før. Tok kl 5min istede for 3 av gammel vane.. Ikke tatt på morgenurinVis vedlegget 363144

Er helt skjelvenDenne synes jeg ser lovende ut![]()
håper virkelig 
Ser tydelig ut uten å forstørre bilde og synes den ser litt rosa ut. Har lite erfaring med skyggestreker selv, men de jeg har sett her inne synes jeg ofte man må myse for å se og de jeg kan se er ofte ganske grå, sååå jeg tenker det ser ut som en babystrek! Krysser alt av fingre for degFikk denne i dag. Er 8-9 dpo. ser det lovende ut eller? Har aldri fått så sterk skygge før. Tok kl 5min istede for 3 av gammel vane.. Ikke tatt på morgenurinVis vedlegget 363144
Tusen takkSer tydelig ut uten å forstørre bilde og synes den ser litt rosa ut. Har lite erfaring med skyggestreker selv, men de jeg har sett her inne synes jeg ofte man må myse for å se og de jeg kan se er ofte ganske grå, sååå jeg tenker det ser ut som en babystrek! Krysser alt av fingre for deg![]()

Ser skygge på den nedersteJeg holder fortsatt på med mitt lille eksperiment. 5 dpo, og ikke hatt noen skyggestreker før idag. Premom mener jeg er 5dpo, men jeg fikk allerede negativ test da på kvelden når den var positiv. Så i hodet mitt er jeg 6dpo. Synes sikkert ikke på bilde uansett, men jeg ser en skygge.
Men testene er fra samme parti, så enten er det veldig variasjoner på testene uavhengig om de er fra samme parti, eller så kan man jo alltids håpe at den utvikler seg![]()
Får krysse fingrene for at det er en utviklende strek, for synes jeg har ventet lenge nok nåSer skygge på den nederste![]()

Igår fikk jeg denne lille prikken på siden. Først ble den sikkelig rosa, sp jeg satt p venta litt på at den skulle gå helt over. Men noe strek over ble det ikke, kun den lille rosa prikken som på bilde er grå. Svidde av en test til som kom ut blenda. Hjerte fikk jo ett skikkelig håp da den lille prikken der slo ut. Men, negativt test nr 2. noen andre som har fått sånn?
Jaa, blenda idagSer dessverre defekt ut, streken skulle eventuelt vært litt lengre mot høyre![]()