Samletråd for bekymringer

Uff, jeg ser sånn frem til 5+0, og grensa for kjemisk! Jeg tenker på det som første hinder. Så kommer alt det andre, exu, sa, ma osvosv.

Utrolig slitsomt å gå rundt og bekymre seg så mye, jeg løper på do sikkert 78 ganger i løpet av en dag, bare for å sjekke om jeg blør.

Mannen funker annerledes, han klarer å holde gleden i sjakk en stund til, det er nok ikke virkelig for ham. Hos meg går gleden og frykten hånd i hånd.

Uff, jeg ser sånn frem til 5+0, og grensa for kjemisk! Jeg tenker på det som første hinder. Så kommer alt det andre, exu, sa, ma osvosv.

Utrolig slitsomt å gå rundt og bekymre seg så mye, jeg løper på do sikkert 78 ganger i løpet av en dag, bare for å sjekke om jeg blør.

Mannen funker annerledes, han klarer å holde gleden i sjakk en stund til, det er nok ikke virkelig for ham. Hos meg går gleden og frykten hånd i hånd.

Kjenner meg veldig igjen ❤ Det er helt fryktelig at angsten skal dominere sånn. Er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å ta en dag om gangen og prøve å tenke at det går bra for de aller fleste, og da kan det like gjerne gå bra for deg ❤

Kjenner meg veldig igjen ❤ Det er helt fryktelig at angsten skal dominere sånn. Er dessverre ikke så mye annet å gjøre enn å ta en dag om gangen og prøve å tenke at det går bra for de aller fleste, og da kan det like gjerne gå bra for deg ❤

Ja. Øver meg på å innse at jeg egentlig har null kontroll på dette. Leste et mantra som jeg gjentar for meg selv når jeg stresser for mye;

Blør jeg? Nei
Har jeg vondt? Nei
Da er jeg for øyeblikket gravid, og har lov til å kjenne på gleden over det!

Ja. Øver meg på å innse at jeg egentlig har null kontroll på dette. Leste et mantra som jeg gjentar for meg selv når jeg stresser for mye;

Blør jeg? Nei
Har jeg vondt? Nei
Da er jeg for øyeblikket gravid, og har lov til å kjenne på gleden over det!

Så bra at du har funnet noe som hjelper litt ❤ Jeg har et lignende mantra selv :)

Jeg er også bekymret! Har 2 barn fra før og baf bekymret med de også. Men denne gangen har jeg null symptomer foreløbig og det stresser meg veldig! Det har murret godt i magen idag da, det er det eneste. Venter bare på at kvalmen kan komme! Etter uke 12 klarer jeg å slappe mye mer av :) men det er jo evigheter til. «Heldigvis» når kvalmen kommer, tenker jeg ikke på det. Da er jeg helt i min egen boble med kvalmen :p bare den kommer da.. ellers blir det noen tøffe uker å leve med disse tankene :p

I dag er det ekstreme type mensenmurringer. iKM i morgen, kan det ha noe med murringene å gjøre? Føler jeg skal begynne å blø når som helst. Grusom følelse.

Jeg er også bekymret! Har 2 barn fra før og baf bekymret med de også. Men denne gangen har jeg null symptomer foreløbig og det stresser meg veldig! Det har murret godt i magen idag da, det er det eneste. Venter bare på at kvalmen kan komme! Etter uke 12 klarer jeg å slappe mye mer av :) men det er jo evigheter til. «Heldigvis» når kvalmen kommer, tenker jeg ikke på det. Da er jeg helt i min egen boble med kvalmen :p bare den kommer da.. ellers blir det noen tøffe uker å leve med disse tankene :p

Jeg hadde null symptomer sist, ble baby likevel ❤ En dag om gangen og så er det plutselig uke 12 ❤

I dag er det ekstreme type mensenmurringer. iKM i morgen, kan det ha noe med murringene å gjøre? Føler jeg skal begynne å blø når som helst. Grusom følelse.

Så vondt å være så bekymret, sender deg en klem ❤ Prøv å tenke at murringer er veldig vanlig, og det er mye større sannsynlighet for at spira holder seg på plass enn at den ikke gjør det ❤

Så vondt å være så bekymret, sender deg en klem ❤ Prøv å tenke at murringer er veldig vanlig, og det er mye større sannsynlighet for at spira holder seg på plass enn at den ikke gjør det ❤

Takk :Heartred Vet det er teorien. Men tanken slipper ikke da jeg har mistet de siste gangene.

Takk :Heartred Vet det er teorien. Men tanken slipper ikke da jeg har mistet de siste gangene.

Det forstår jeg så inderlig godt! Hjernen fungerer jo sånn at den alltid leter etter et mønster i ting, og når du har opplevd flere ganger at det ikke har gått er det ikke rart at du innstiller deg på at det kommer til å skje på nytt. Jeg krysser virkelig alt jeg har for at det går bra denne gang ❤ Skal håpe for deg ❤

Klinikken min sa at det egentlig ikke er nødvendig i det hele tatt, men at jeg tar det kun for å gi kroppen en boost. De som går på det lenger har gjerne behov for det av diverse grunner. Jeg skal også bare ta det til fredag. Spurte klinikken i dag om det gikk fint å slutte sånn brått og de sa at det kom til å gå fint :)
Ahaaa, har lest noen blogger - og synes det har gått ‘galt’ når dem slutter for tidlig, men det er kanskje tilfeldig. Jeg leste et sted at produsenten anbefalte å bruke produktet i 30 dager etter bekreftet graviditet (?!) - men får håpe det går bra uten. GLEDER meg til å bli kvitt klisset :D

Ahaaa, har lest noen blogger - og synes det har gått ‘galt’ når dem slutter for tidlig, men det er kanskje tilfeldig. Jeg leste et sted at produsenten anbefalte å bruke produktet i 30 dager etter bekreftet graviditet (?!) - men får håpe det går bra uten. GLEDER meg til å bli kvitt klisset :D

Det er litt småskummelt når man leser slike historier ja, men får bare trøste oss med at klinikken vet hva de gjør ❤ Jeg har 4 tabletter igjen ettet fredag, og vurderer å ta en om dagen til det er tomt for å trappe ned på et vis :P Kan like gjerne bruke de opp istedenfor å kaste de.

Det er litt småskummelt når man leser slike historier ja, men får bare trøste oss med at klinikken vet hva de gjør ❤ Jeg har 4 tabletter igjen ettet fredag, og vurderer å ta en om dagen til det er tomt for å trappe ned på et vis :p Kan like gjerne bruke de opp istedenfor å kaste de.
Ja det vet nok best uansett, blir vel bare ekstra mye nerver når man har prøvd så lenge - og det er så innmari ønsket :P Huff.... tiden går så himla sakte, jeg blir gal!!

I disse allergitider....
Når jeg nyser så får jeg dritvondt i nedre delen av magen. Det liksom svir/brenner. Føles som om hele magen sprekker:hungover:

Hei,

Jeg har det på akkurat samme måten! Masse mensmurringer og IKM i morgen. Men det er visst mange som har det, virker det som, så prøver å fortelle meg selv at det er godt tegn, selv om jeg er livredd hver gang jeg går på do

I disse allergitider....
Når jeg nyser så får jeg dritvondt i nedre delen av magen. Det liksom svir/brenner. Føles som om hele magen sprekker:hungover:

Jeg fikk det med førstemann! Ble dritforkjøla i uke 5, det var dritvondt nederst i magen hver gang jeg nøys. Tror det er ligamentsmerter. Uansett gikk det bra :)

Back
Topp