Samler du på noe?

DEVA_Prime_White_Bone_China_Square_Coffee.jpg

Her er litt av det...

Samler igrunn bare på serviset. ImageUploadedByBV Forum1436980351.832874.jpg
Henta bilde på Google.
Det heter Grey Pearl og er fra villeroy boch :)

Jeg samler på et servise som heter silver paisley fra tilbords! :) men nå skulle jeg helst hatt et nytt vitrineskap... Begynner å bli dårlig med plass :/

Bøker, her også, mest romaner.

Samler igrunn bare på serviset.
Det heter Grey Pearl og er fra villeroy boch :)

Vi har også Grey Pearl, og må begynne å samle på glass til jul. Hvilke vannglass og vinglass bruker du?

Bøker, her også, mest romaner.

Vi har også Grey Pearl, og må begynne å samle på glass til jul. Hvilke vannglass og vinglass bruker du?
Vi har vannglass fra rosentahl nå og begynte å samle på vin og champagne glass fra Hellstrøm når de kom. Har også ølglass fra rosentahl.
Har litt lyst og begynne å samle på skikkelig krystallglass framover. Har det meste til serviset nå :)
Hva slags glass har du?

Vi har vannglass fra rosentahl nå og begynte å samle på vin og champagne glass fra Hellstrøm når de kom. Har også ølglass fra rosentahl.
Har litt lyst og begynne å samle på skikkelig krystallglass framover. Har det meste til serviset nå :)
Hva slags glass har du?

Rosenthal har mye fint! Prime-serien deres er blant mine favoritter. Hellstrøm må jeg google.

Vi har glass fra Hadeland til vin, men de er for høye for oppvaskmaskinen. Til øl og vann bruker vi bare hverdagsglassene fra IKEA. De er helt greie, men ser litt kjipe ut til serviset.

Sambo samler på cognacglass i krystall. Det ser veldig fint ut med krystallfasetter på de lave glassene sammen med de enkle vinglassene våre.

Back
Topp