Samler dere

MagicaPia

Forelsket i forumet
vann? Kan ikke gå ut jeg for er så hoven i ansiktet![:(]
Skulle ønske at det var noe jeg kunne ta for det, men fikk beskjed av legen av at han ikke anbefalte vanndrivende, for det hadde uheldig virkning på fosteret![&:]
Noen som har gode råd?

Er vel ikke så mye man får gjort med det?
Hadde nok gått ut likevel jeg. Er ikke sikkert andre legger merke til det en gang.
Ofte ser vi det værre enn det egentlig er.

En stor klem til deg![:)]

ORIGINAL: Ida123

Er vel ikke så mye man får gjort med det?
Hadde nok gått ut likevel jeg. Er ikke sikkert andre legger merke til det en gang.
Ofte ser vi det værre enn det egentlig er.

En stor klem til deg![:)]

Det er skikkelig ille! Ser nesten ikke øynene mine og ser ut som jeg har tatt silikon i leppene!! Må vente i noen timer, til det går ned igjen. Har ikke vær så ille som i dag[:'(]

Jeg har begynt å få vann i kroppen. Prøver å ikke spise salt og ligge med beina høyt! Men fingrene er egentlig det verste her... Fikk beskjed av legen å ta av forlovelses ringen sist jeg var der for å ikke risikere å måtte klippe den av[&:]

Uff da! Kjedelig det der. Har ikke det problemet selv, men syns veldig synd på det altså! Har ikke så mange råd, men må jo bare si at det ikke er så lenge igjen! [:D]

Samler også vann... Ser ikke ut til tider...
Ikke spiser jeg mye salt heller.... [8|]
Men det er ikke lange tiden igjen da....

Har alt i bena jeg da, og det er jo greit når det først skal komme. Glad jeg ikke har fått det i ansikt og armer, men det er ikke over enda så man vet aldri.[&:] Det hjelper å ligge med bena høyt  i hverfall, så når du går oppreist er det vel det beste du kan gjøre, er noe ordentlig dritt dette vanngreiene![>:]

ORIGINAL: MagicaPia

vann? Kan ikke gå ut jeg for er så hoven i ansiktet![:(]
Skulle ønske at det var noe jeg kunne ta for det, men fikk beskjed av legen av at han ikke anbefalte vanndrivende, for det hadde uheldig virkning på fosteret![&:]
Noen som har gode råd?

Samler ikke vann selv, har fått en + på helsekortet pga at ringene strammer og jeg får grop av stømpene.
Mener jeg har lest at vann fordriver vann...
Du kan jo prøve å drikke masse vann så ser du om det hjelper!

Lykke til!

Back
Topp