Samler dere på kreftene?

Tja... samler og ikke samler :p
Når jeg henger hjemme så gjør jeg alt i slow motion. Spiser frokost, drikker kaffe og ser litt tv i et par timer etter at jeg har stått opp.
Deretter blir jeg trøtt og tar en nap en times tid maks...
Så gjør jeg et par huslige ting for så å fortsette å henge (tv, strikk, lesing,etc).
Plutselig er tiden ca 16-17 og typen kommer hjem fra jobb. Da spiser vi og henger... i 19-tiden tar jeg en nap igjen... ca en halvtime-time.
Får tiden til å gå og så legger vi oss ca 23.
Sover som oftest godt om natta, med et par toalett besøk. Ikke så ofte jeg sliter med å sovne igjen, men det skjer...

De dagene jeg ikke slapper av, så er det fullt kjør hele dagen...
Starter som vanlig med min laaaange frokost, men så begynner "ærender". Disse varer gjerne hele dagen (samler de opp), så er helt ødelagt etterpå.
Sånn har det vært idag -fullt kjør...
Men nå sitter jeg nå her - ikke hatt noe sovepause og føler meg ikke noe særlig trøtt,( selv om jeg har hatt mine perioder tidligere på dagen).

Eneste jeg vet er at etter slike dager så må kroppen ta seg igjen - gjerne over flere dager. Så imorgen blir det på stedet hvil :p

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Hehe, utrolig mye henging på deg da frøken. ;)
Ser det liksom for meg ;)

Hehe, utrolig mye henging på deg da frøken. ;)
Ser det liksom for meg ;)
Hehe... mjo... jeg har jo ikke hatt "ferie" på det jeg kan minnes, så nyter det for fullt.
Dessuten har jeg ingen barn enda, så får utnytte muligheten...

Godt jeg trives i mitt eget selskap, ellers hadde jeg nok gått på veggene :p

Hehe... mjo... jeg har jo ikke hatt "ferie" på det jeg kan minnes, så nyter det for fullt.
Dessuten har jeg ingen barn enda, så får utnytte muligheten...

Godt jeg trives i mitt eget selskap, ellers hadde jeg nok gått på veggene :p

Det er godt å slafen når man har mulighet og tid til det. ;)
Selv har jeg gjennåpnet gode gamle og nye og for den saksskyld; bøker og tatt i bruk badekaret som vanligvis kun minste frøkna bruker. I går la jeg meg kl 21 ca så jeg har sovet minst 10 timer i strekk + at jeg sov rundt 4 på dagen i går. :P
I dag har jeg så villt nedpress at jeg nesten var sikker på at ''vannballongen'' inni meg skulle sprekke i sta eller at ungen skulle ramle ut. :P

Det er godt å slafen når man har mulighet og tid til det. ;)
Selv har jeg gjennåpnet gode gamle og nye og for den saksskyld; bøker og tatt i bruk badekaret som vanligvis kun minste frøkna bruker. I går la jeg meg kl 21 ca så jeg har sovet minst 10 timer i strekk + at jeg sov rundt 4 på dagen i går. :P
I dag har jeg så villt nedpress at jeg nesten var sikker på at ''vannballongen'' inni meg skulle sprekke i sta eller at ungen skulle ramle ut. :P
Hehe...du får gjøre klar en lue sånn at han ikke fryser på hodet :p

Jeg tvinger meg selv til en liten lur på sofaen før jeg henter ungene i barnehagen. Er ikke alltid jeg rekker det da... Som regel går dagene i ett! Gubben jobber skift og bytter kledning på huset når han ikke er på jobb, så jeg har ansvar for alt av handling og husarbeid og levere/hente i bhg annenhver uke, middag, legging og mye alene med ungene og vi har ikke bil. De er 2, 5 og 3, 5 og har snart ferie fra bhgen i 3 uker! Det blir lite avslappende rett før termin! Nå har jeg ihvertfall permisjon... Heldigvis er formen på topp så på kveldene lader jeg opp lagrene slik at vi får en fin ferie sammen før fødselen. Prøøøøver å legge meg tidlig ;-)

Lillebror 24. juli

Back
Topp