Samleir

Førstegangs Mamma Fra Ryfylke

Andre møte med forumet
Samleie skal det stå :) I natt hade jeg og mannen sex for første gang jeg har holdt han litt på avstand for jeg har vært så redd for det ene ig det andre men i kveld greide jeg ikke holde meg vekke etter 9 ukers avhold. Mn når jeg gikk på do etter på så jeg at det var lyse rosa. Vi har hatt ubeskytta sex. Er dette farlig ? Begynner jo å lure. Var det dumt av meg lissom :/

Last edited:
Slimhinnene i skjeden er veldig sensitive og livmorhalsen er ekstra blodfylt nå. Det skal ikke mye til for å skape små rifter ol. der "inne". Så du kan nok ta det helt med ro:) det er også veldig veldig lite blod som skal til for å farge "det som kommer ut" ;)
Hadde ubeskyttet samleie hele forrige svangerskap og det gikk helt fint, og fortsetter med det nå :)

Man får skjøre slimhinner når man er gravid, noe som gjør at man lett kan blø litt både nedentil, i munnen (tannkjøtt) og neseblod. Ikke noe å bekymre seg for :) bare hvis blødningene opptar seg kraftig og over flere dager, samt smerter eller feber så bør du kontakte lege. Litt spotting/blod etter sex er som oftest uskyldig.

Back
Topp