Samleie

C.S90

Andre møte med forumet
Mulig jeg er hysterisk.. men etter en SA i oktober er jeg livredd for at noe skal skje med spiren. Er litt over 6 uker i dag, og redd for å ha samleie. Føler jeg må vente til etter de 12 ukene er gått.. Hva gjør dere andre?
 
Jeg har aldri hørt om noen som har hatt en SA etter samleie. Det er sunt for mor med kos;) hva som er sunt for deg er nok sunt for barnet også:p vi holder på som før, selv om det noen ganger kommer en liten blødning etterpå.
 
Samme her [emoji26] sa i juni
Prøver å begrense [emoji28]
 
Jeg er livredd..men vet samtidig at man ikke mister av sex.. vi tar det rolig [emoji1360]
 
Jeg mistet noen dager etter samleie i april, men er rimelig sikker på at det ikke hadde noen sammenheng. Men jeg husker jeg fikk noen skikkelige sammentrekninger i livmoren etter økten, og føler ikke helt at jeg er klar for de igjen [emoji85] "heldigvis" er gubben sjuk for tiden, så blir ikke så mye kosing [emoji85][emoji28]
 
Det skal ikke være farlig. Vi hadde sex til the bitter end sist [emoji87] fortsetter som vanlig nå, nyter det spesielt før det blir vanskelig med ulike posisjoner
 
Jeg forstår deg godt! Vi venter ett par uker til største sjansen for SA er over [emoji28][emoji1305]
 
Tenkte akkurat samme som deg [emoji85] har bare hatt en samleie siden vi fant ut at vi var gravid er 6+1 nå og var 3+3 når vi fant ut [emoji4] men tok sjansen i går og vært som en hauk etter å finne blødning men ikke noe skjedde [emoji1] så er mer roligere nå [emoji4]
 
Jeg er også livredd... Har mistet to ganger, og i går oppdaget jeg litt rosa utflod, så vi tar det nok rolig fram til etter uke 12.

Jeg vet jo at det i normale svangerskap ikke skal skade, men jeg kommer uansett ikke til å slappe av, og da blir det jo heller ikke noe hyggelig...
 
Jeg er også livredd... Har mistet to ganger, og i går oppdaget jeg litt rosa utflod, så vi tar det nok rolig fram til etter uke 12.

Jeg vet jo at det i normale svangerskap ikke skal skade, men jeg kommer uansett ikke til å slappe av, og da blir det jo heller ikke noe hyggelig...

Samme tenker jeg.. har heldigvis en forståelsesfull kjæreste. Men fortsatt vanskelig og kjipt for han :(

Håper det går bra med deg denne gang ❤❤
 
Back
Topp