samleie

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Hvordan er det med dere og samleie? Holder dere fortsatt koken? Eller føler dere magen bare er i veien? Eller mistet lysten?

Hehe det første jeg tenkte da jeg leste overskriften til posten din var "samleie, hvilken vei ligger babyen da?" Hodet mitt er helt innstilt på baby og fødsel, så mine tanker gikk rett i retning seteleie/hodeleie/tverrleie. Så nei, holder ikke koken ;) 36+2.

Eg har lyst, men synes det blir veldig ubehagelig og nesten litt vondt. Sikkert pga mykje blod der nede, men svir etterpå :( Hadde sex i går/natt og er godt når det først held på :) Men magen blir fort i vegen :( Heldigvis tar det ei stund mellom kvar økt slik at me ikkje held på i evighetar :P

Ikke like ofte lenger :s

Vi holder også fortsatt koken. Men savner en del stillinger og jeg merker at jeg er litt anspent at jeg skal legge baby i press ved å ligge feil osv. Men de er vel veldig beskyttet der inne har jeg skjønt:-)

Vi holder også fortsatt koken. Men savner en del stillinger og jeg merker at jeg er litt anspent at jeg skal legge baby i press ved å ligge feil osv. Men de er vel veldig beskyttet der inne har jeg skjønt:-)

Så bra dere holder koken ;) mener jeg har lest at det var 2-3 hinner rundt babyen og livmorhalsen eller hva det heter er lukket i begge ender, så de skal være godt beskyttet ;)

Her er det desverre minimalt, har skjelden lyst, men sambo vil gjerne hele tiden. Føler meg ikke så konfertabel der jeg ligger eller når vi prøver litt forskjellige posisjoner. Føler magen blir i veien. Desverre. Vil være intim på den måten. Men lar meg ikke helt kjenne på det.

Gledar meg til å få meg tilbake! Det trur eg gubben gjer og! Alltid vore eg som har vore den som "masar" og ser at gubben ikkje er lika komfortabel med den rollen. Har gitt meg sjølv eit løfte: ca 1 gong i veka slik at gubben slepp å gjera det sjølv. Stakkar, får litt vondt av han. Han har aldri måtte gjort noko sjølv sia me vart i lag, og forrige veke når eg var på sjukehuset måtte han ty til det sjølv.

Passerte uke 12 og mistet alt som heter lyst :( har prøvd et par ganger, men jeg synes det er ubehagelig og ikke noe godt, så her er det dårlig stelt! Håper kroppen kommer raskt til seg selv etterpå slik at vi kan ha sex igjen, liker ikke å være "kjip" :(

Jeg er nesten glad for at sambo er borte hele uka.. Begge vil, men det er litt begrenset med en litt vond rygg, stor mage, lite energi.. Bah! Man behøver ikke å gjøre mer enn å se hardt på magen før jeg får halsbrann heller. Gleder meg til å få tilbake kroppen min! Skal sies at vi får gjennomført en gang eller to i uka, men langt ifra det samme som før ;)

har ikke så ofte samleie mer men når vi begge har lyst så vi det :p men så får jeg sånne kynnere å stramining nedentil etter samleie så det er ikke så godt :/

Begge har vel mistet lysten litt, så går 2-3 uker mellom hver gang. Han har mistet lysten fordi det er en baby der inne, og for min del er det fryktelig ubehagelig med kynnere til den store gullmedaljen! Thumbs up til dere som holder koken!!!

Her er det desverre minimalt, har skjelden lyst, men sambo vil gjerne hele tiden. Føler meg ikke så konfertabel der jeg ligger eller når vi prøver litt forskjellige posisjoner. Føler magen blir i veien. Desverre. Vil være intim på den måten. Men lar meg ikke helt kjenne på det.

Hadde det også slik da jeg mistet lysten. Syntes synd på han, men det var bare ork, ubehagelig og litt vondt, så det ble minimalt på han. Med at jeg mistet lysten, så begynte han og etterhvert... Men nå som jeg er tilbake, så er det nesten et sjokk for han ;)

Har vært sjeldent de siste månedene, men håper det tar seg opp nå, som vi er kommet hjem etter julefeiring hos foreldrene mine.

Har lyst hele tida jeg :p Har sex alt fra to ganger om dagen til hver tredje-fjerne dag. Sambo er ofte trøtt, ellers hadde det vært hver dag var det opp til meg ;) Det er ubehagelig med magen og vondt i hoftene i misjonær. Så det blir som regel i skje eller sideveis eller doggy...

Back
Topp