Samleie..

hopefulmama

Blir kjent med forumet
Mailykke <3
Noen som kjenner at det er vondt etter samleie nå som en er gravid?

Det har ikke vært mye kos siden vi fant ut at vi venter vår første bebis, men de gangene vi har hatt samleie har jeg i etterkant hatt vondt i kjeden.. heldigvis ingen blødning.. Noen andre med erfaring?

Ikke etter, men underveis. Slimhinnene er tørrere enn vanlig, og derfor mer følsomme.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Hva er det...? :P haha, vi har ikke hatt oss på over 1 mnd (!!!) pga kvalme. Men hadde ikke vondt i begynnelsen av svangerskapet ihvertfall :)

Ikke merket noe til det. Har ikke hatt lysten på sex siden rett før vi fant ut at jeg var gravid heller, kvalme har begrenset. Men det var veldig bra da lysten kom på visst i helgen.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har hatt samleie hele tiden, ikke noe ubehag. Men lar han ikke komme for langt inn, for det blir litt ubehagelig...

Nei ikke vært altfor mye kos etter pos gtest.. men sist så var det veldig ubehagelig i ettertid..

Heldigvis har jeg sluppet unna spotting/blødning i ettertid... Sist kom det ut en ekkel geleklump 1 dag etter, ikke rester da dette var veldig mye..

Synes det har vært bedre. Skulle ønske ikke kvalmen blir var så i veien bare :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

har hatt veldig lite etter positiv test, men de gangene det har skjedd, har det ikke vært noe ubehag.

Jeg hadde ubehag ved orgasme, men det har gitt seg :) Ellers så er det det samme som de over her at det er vondt dersom han går for langt inn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp