samleie tidlig i svangerskapet..

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Jeg er veldig bekymret for at det skal sette i gang en sa. Har jo lest at det ikke har noe å si så lenge det ikke er et risokosvangerskap. Men hvordan vet jeg det? Har jo aldri vært gravid før :) har dere sex som normalt? Jeg har sagt at vi må vente til vi er I uke 6.
 
Vi har hatt to ganger allerede :) Var bare fint og gjør ingenting :)
 
Jeg er veldig bekymret for at det skal sette i gang en sa. Har jo lest at det ikke har noe å si så lenge det ikke er et risokosvangerskap. Men hvordan vet jeg det? Har jo aldri vært gravid før :) har dere sex som normalt? Jeg har sagt at vi må vente til vi er I uke 6.

Jeg må innrømme at jeg tenker likens som deg, men har også hørt at det ikke er farlig. Lille spira ligger lengre inn, enn hva vi kanskje tror - så den blir nok ikke berørt av det. Skulle man begynne å blø er det mest sannsynlig fordi slimhinnene er veldig tynne og ømfintlige i svangerskapet :)
Ha sex med god samvittighet du ;) - Noen sier faktisk at sex er mye bedre under svangerskapet også :D :D
 
Så lenge du ikke har vært plaget med noe så skal d gå helt fint :) den lille ligger trygt og godt inne i livmora :)
Vi tørr desverre ikke ha sex. Mn jeg har blødd en del nå i starten. Er til utredning hos lege. Og jeg frykter jeg ikke kommer til å tørre å ha sex før uke 12 da alt er tryggere. Mn er kun fordi jeg har blødd. D finnes heldigvis mye annet man kan gjøre for å kose seg ;-)
 
Kan sex på noen som helst måte være skadelig? Det synes jeg er vanskelig å tro...
 
Jeg har hatt litt blødninger , ikke så mye men nok til å sette meg utav spill. Når jeg tok ut spiralen sist så bekreftet legen noe jeg har observert selv, at jeg har lettblødende livmor/tapp, og jeg tror nok det er derfor jeg har hatt litt blødninger . Så blir nok ikke noe direkte samleie på oss i nærmeste fremtid, men heldigvis så finns det mange andre måter å være intim med sin kjære på :D
 
Dersom man har blødninger er det vel greit å la være, men vi andre kan trygt ha sex. Frem til vannet går
 
Jeg har så press i underlivet (ikke vondt, men ubehagelig) så frister absolutt ikke med sex :)
 
Ja, for da har man lyst(når vannet har gått)
Det gjør det stort sett ikke, vil jeg tro.

Ikke vet jeg, mine unger kom med vannet... Så sex var ikke der jeg tenkte på nei

Men kvelden før... Det kan jo hjelpe å sette igang fødselen... ;-)
 
Det gjør det stort sett ikke, vil jeg tro.

Ikke vet jeg, mine unger kom med vannet... Så sex var ikke der jeg tenkte på nei

Men kvelden før... Det kan jo hjelpe å sette igang fødselen... ;-)
Det funka for venninna mi, 2 av 3 ganger ;p å kose for å sette i gang fødselen, da hun var på overtid :)
 
Back
Topp