Samleie med spire?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg vet det står overalt at det ikke er noe problem, men må innrømme jeg og samboer ikke har hatt sex siden positiv test :p fler som føler det sånn? Er så redd noe skal skje, eller at jeg skal begynne blø og uroe meg :(

Samme her... livredd for å miste 3.gangen... :(

Føler det samme :) hadde liksom ikke kunne sluttet å gruble/klandre meg selv om det endte i en sa... Og jeg hadde hatt sex. Lysten og formen har vært på bånn, og jeg har vært irritert på mannen en god stund, så det har ikke vært vanskelig å la være :D

Vet jo at det er helt ufarlig, men jeg vil vente til uke 12 med samleie.. Er så redd for å blø og bli stresset av det når jeg vet at det er vanlig når slimhinnene er ømme og ting er i forandring. Men kan godt gjøre andre ting da, og skippe akkurat den penetreringsbiten.. :)

Godt jeg ikke er alene :p lettet litt på samvittigheten!! :)

Nå har formen vært så dårlig at jeg ikke har hatt ork.

Sist gang hadde vi samleie et par ganger, og jeg begynte å blø. Blir jo litt skeptisk også da, selv om det liksom skal være trygt :p
Mistet spira mi i uke 11, og ville sikkert gjort det uansett, men...

Sex er vel helt ufarlig hvis det er et normalt svangerskap trodde jeg. Har hatt sex nesten hver dag etter positiv test og er nå 7+6, har ikke merket blødninger eller noe forandring :-)

Vi har hatt sex flere ganger etter positiv test forrige torsdag..har gått helt fint :) ingen blødninger (bank i bordet) :)

Jeg vet det står overalt at det ikke er noe problem, men må innrømme jeg og samboer ikke har hatt sex siden positiv test :p fler som føler det sånn? Er så redd noe skal skje, eller at jeg skal begynne blø og uroe meg :(
Vi har heller ikke hatt det. I starten var det fordi jeg var bekymra, mens nå er det fordi vi har fått beskjed om at vi ikke skal p.g.a jeg har hatt små blødninger. Tror uansett ikke jeg hadde orka, er ikke akkurat i kjempeform :p

Her har vi hatt sex en gang som resultererte i blødning.. Så holdt med den ene gangen for nå.. Lysten er der av og til.. Så får se;-)

Hatt det en gang siden positiv test, men var ikke så veldig komfortabel...

Haha, nå føler jeg meg veldig teit! Vi holder på som bare det vi! :P

Back
Topp