Samleie i svangerskapet, litt privat kanskje?

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Lurer på om dere har sex som mormalt nå i svangerskapet eller om dere avstår fra det?
Skjønner om dere ikke vil svare på det altså, men selv så jeg tenker på om noe kan gå galt hvis jeg og mannen koser oss litt for tiden og det liker jeg ikke. Vil jo såklart bare slappe av med det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har det ikke vært noe action siden spiren ble unnfanget. Jeg har et avslappet forhold til det mens mannen er mer redd for "tenk hvis jeg treffer det"

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sex som normalt. Ingen grunn til annet.

Vi har ikke sex, men det er fordibjeg bruker lutinus og da syntes jeg ikke det er no særlig... Og ikke frister det med sex heller.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Som vanlig her også. Vi gleder oss over starten av svangerskapet når det er ekstra følsomt og magen ikke er i veien enda. Dette er den beste tida!!

Takk for svar jenter :-)

som vanlig:) men lite lyst, så kanskje litt mindre akkurat nå :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noe mindre enn vanlig, mn det er pga jeg er veldig bevisst klisset fra Utrogestan. Blir vel mere sengevals når jeg er ferdig med det tenker jeg :)

-iPhone appen-

Vi har bestemt oss for å vente pga risikosvangerskap.. Vi vil ikke ta noen sjanser denne gangen, og det går overraskende greit :p Men han får selvfølgelig innimellom ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Som vanlig egentlig. Selvom det vel har vært litt mindre fordi jeg er så sykt trøtt når jeg kommer meg hjem fra jobb...

Ingenting, full stopp, NADA! Og sånn vil det være frem til veslebaby er født :)

Helt vanlig her, kanskje enda mer faktisk :-)

Vært lite de siste ukene siden jeg er ufattelig kvalm og orker ingenting, men så fort kvalmen er over går det nok over til normal! :)

Ingenting, full stopp, NADA! Og sånn vil det være frem til veslebaby er født :)
Oi, såpass? Hvordan klarer dere det? Ikke for å tråkke deg på tærne eller noe altså, men jeg hadde aldri klart det. Ingen intimitet på så lang tid?! Det er jo ikke sånn at man hopper i køya rett etter fødsel akkurat.

Hva synes mannen din om det?
Spennende og høre hvordan andre har det og hvor forskjellige vi er :-)

Oi, såpass? Hvordan klarer dere det? Ikke for å tråkke deg på tærne eller noe altså, men jeg hadde aldri klart det. Ingen intimitet på så lang tid?! Det er jo ikke sånn at man hopper i køya rett etter fødsel akkurat.

Hva synes mannen din om det?
Spennende og høre hvordan andre har det og hvor forskjellige vi er :-)

Vi tør ikke pga risiko i svangerskapet :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Back
Topp