Blomst24

Betatt av forumet
Hei dere. Må spørre igjen :)

hadde samleie på mandag, da fikk jeg en tom sirkel på cb el test. Tirsdag morgen fikk jeg blinkende smilefjes (høy sjanse) og onsdag morgen fikk jeg fast smilefjes (maks LH verdi) . Men eneste dagen med samleie var mandag.

er det en sjanse her tror dere ??
Noen som har erfaring med cb el testene? Har jo brukt den før med første, men husker ikke om jeg da hadde samleie før fast smilefjes eller samme dag.
 
I teorien kan du bli gravid, sæden kan overleve noen dager i deg.

Om CB fikk fast sirkel i går er sannsynligvis el i dag.
 
I teorien kan du bli gravid, sæden kan overleve noen dager i deg.

Om CB fikk fast sirkel i går er sannsynligvis el i dag.
Ja de sier jo det om cb, men noen sier at de får blinkende på dagen og fast på kvelden. Jeg testet kun tidlig på morgenen og fikk blinkende da på tirsdag. Også hadde jeg smerter tirsdag kveld tenkte da «nå skjer det», for det var innmari vondt og stikninger. Så mulig jeg kunne fått fast smilefjes tirsdag kveld egentlig. Testet så rundt 08 på onsdag og hadde fast smilefjes men med bittelitt smerter.
 
:Heartpink:HeartbigredFølger tråden, lurer på det samme.. Eggløsning skal være om 6 dager ifølge Flo appen, men for å være sikker har jeg kjøpt el test, så tenkte å teste litt dag for dag,for å være helt sikker:anyone
Har et ønske om få få det til på første pp
 
Sæd kan, under ideelle forhold, leve i opptil seks døgn. Vanligvis lever den nok heller i 2-3 døgn.

Så ja, sex 3 dager før el kan holde, selv om det ikke er like sannsynlig som om du hadde vært litt nærmere el.
 
:Heartpink:HeartbigredFølger tråden, lurer på det samme.. Eggløsning skal være om 6 dager ifølge Flo appen, men for å være sikker har jeg kjøpt el test, så tenkte å teste litt dag for dag,for å være helt sikker:anyone
Har et ønske om få få det til på første pp
Så spennende og gøy :)
På første gikk det, men da hadde vi samleie oftere. Nå var- og blir det kun sist mandag. Tenkte aldri at jeg skulle få fast smilefjes rett etter blinkende...
 
Så spennende og gøy :)
På første gikk det, men da hadde vi samleie oftere. Nå var- og blir det kun sist mandag. Tenkte aldri at jeg skulle få fast smilefjes rett etter blinkende...
Ja veldig kjekt, men blir veldig altoppslukende kjenner jeg.. prøver å tenke på andre ting, så det ikke blir stress:happy3 Men det er lettere sakt enn gjort.
Krysser fingrene for en liten spire hos deg:Heartpink
 
Ja veldig kjekt, men blir veldig altoppslukende kjenner jeg.. prøver å tenke på andre ting, så det ikke blir stress:happy3 Men det er lettere sakt enn gjort.
Krysser fingrene for en liten spire hos deg:Heartpink
Ser den.
Har du testet noe da ? Når har du el sånn ca ? :)
Krysser fingre og tær for deg :smiley-bounce012
 
Ser den.
Har du testet noe da ? Når har du el sånn ca ? :)
Krysser fingre og tær for deg :smiley-bounce012
Ja har testet, men er nok for ivrig og for tidlig! Testet i går, den viste en tom sirkel (negativ), så tenker å vente igjen til i morgen med ny, men ha jevlig sex nå dagene før og etter el, så håper jeg at det treffer:smiley-bounce012
 
Ja har testet, men er nok for ivrig og for tidlig! Testet i går, den viste en tom sirkel (negativ), så tenker å vente igjen til i morgen med ny, men ha jevlig sex nå dagene før og etter el, så håper jeg at det treffer:smiley-bounce012
Det er en god plan, da tror jeg at det treffer :)
 
Back
Topp