Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Oi, idag har vi ikke fått en eneste stemme herfra, tydelig at ferien holder på enda ;) Har ihvertfall stemt på alle igjen, håper det tar seg opp nå i innspurten da...
Heihei! Da er jeg tilbake fra ferie. Jeg har, som jeg har sagt tildligere, forhåndsstemt på dere, så stemmer har dere fått selvom jeg var borte. Var ikke så mange stemmene som var kommet inn i løpet av siste uken syntes jeg, men sikkert flere som er borte nå. Noen som vet når konkurransen avsluttes eller? Er det 14. august eller er det bare innsendingsfristen? Har tatt dagens runde
Da har jeg stemt 2 ganger i dag. En gang fra datamaskinen og en gang fra tlf. Skal se om jeg får stemt en gan til fra mannen sin tlf også;) Nå er det bare noen dager igjen, så jeg fannt ut at nå må jeg yte litt mer. Håper dere andre følger i mine fotspor så kan vi sanke en del stemmer nå helt på tampen;)