Samle linker Lanoungen 2011

HAHA klapper for lano og meg selv. klarte hele runden i dag uten noen feil. skal ikke mye til for å glede meg,hihi

Da har jeg stemt i dag også:) Men tror nok vi skulle hatt ny opprensking av listen igjen snart. Er flere dager jeg bare har fått 3 stemmer:(. Kjedelig å bruke tid på å stemme på alle, når de ikke stemmer tilbake.

Jepp, enig med deg. Men tror det har vært mye ferie nå, så håper det tar seg opp nå! Hvis ikke tar vi en ny opprydding. Om ikke annet så ser det ut til at disse opprydningene får folk igang igjen med stemmingen ;)

Stemmer herfra oversendt! :)

stemmer nå igjen!

Jeg stemmer nesten hver dag .  Men må vel ærlig innrømme at interessen dabber litt av når du får så lite igjen for det.
Hadde alle 13 på lista stemt hver  dag så hadde det vært kjekkere å være med.
Men prøver igjen nå med hver dag så får vi se :)

Jeg stemmer hver dag :) Er dårlig til og skrive her hver gang da men :P Så tenkte det var på tide og gi et livstegn bare :P

Vi har vært på ferie og mye borte nå i det siste så jeg har ikke fått stemt, men nå er jeg tilbake og stemmer hver dag altså :)

Stemmer jeg også.
Nå er det 2 dager jeg ikke har fått stemt fordi vi har vært på tur

Hei :) ville bare si at jeg har hatt kjempe ustabilt nett hjemme nå, så har ikke greid og stemt, tar meg en nesten 1 time bare og få åpna ei internett side.
Men nå er jeg tilbake på jobb,og skal få dobelt og trippelt stemme litt så jeg får gjort opp for det jeg ikke har fått.

Er så kjedlig med sånt nettverk :( Men tar dagens stemmerunde på jobb nå. også skal jeg få til et par stemmer til på alle sammen etterpå :) Håper dette går greit?

Ha en fin dag alle sammen, og ha en god helg :)

Back
Topp