Samle linker Lanoungen 2011

HURRA 

bare en feil i dag! Rekord. lurer på om jeg skal klare en runde uten feil snart.

stemt :)

Jeg stemmer fremdeles hver dag og er ferdig med dagens runde nå. Bare så dere vet det reiser jeg på ferie om 2 uker så derfor stemmer jeg flere ganger på dere enkelte dager (når jeg er hos mamma og pappa eller andre som har pc jeg kan stemme fra) sånn at dere får 11 stemmer ekstra siden jeg er borte 11 dager. Så da håper jeg dere stemmer tilbake når jeg er bortreist selvom det ikke virker som jeg stemmer tilbake:)

Henger fortsatt med her

Tror ingen får opp så mange feil meldinger som meg haha, jeg begynner og lure på det syntet mitt altså men tror og håper at det er disse 0 O ene sin skyld....

Hvordan i all verden se forskjell på de?

Hehe, sliter med det samme her, og hver gang jeg tror jeg har funnet ut at de runde er nuller eller noe sånn, viser det seg at det er feil neste gang ;) Blir ikke klok på de!

Stemmer er oversendt! Syns det er flott at dere stemmer, og det blir jo litt sånn at man må kunne dra på ferie uten å stresse med Lanostemming ;) Men kjempebra med all stemming man får til :) (der sa jeg stemming mange ganger på kort tid ;))

sjekket statestikken på lano toppen på facebook. Der ligger det 4 stemmer om dagen gjennomsnitt. jeg stemmer hver dag på gutten min, så jeg er den 4 stemmen. så 3 som stemmer av 13?!?! så dere som sier dere stemmer , gjør jo faktisk ikke det. skjerpings igjen eller?
(er ikke sur altså, men synes det er dårlig gjort å stemme på alle når man ikke får noe igjen) skjønner jo at folk er på ferie :)

dagens runde tatt. blir helt sprø av det kode systemet dems. :P

o og 0 er umulig å se forskjell på syntes jeg og. Syntes også det er rart Bina, før kl 24.00 i går hadde jeg også fått 2 stemmer (utenom de fra meg selv), men jeg stemmer altså. Skal stemme nå, prøver å få inn to i dag også :)

dagens runde unnagjort!:)

Jeg skal straks igang med dagens runde.

Henger den lanosida seg litt eller noe sånt noen ganger.
Noen dager han står bom stille,
han får ingen stemmer og jeg vet jo at sambo og jeg stemmer
Får ingen feil melding heller?
Hjertet ble rødt som i stemt men, fikk lissom aldri stemmen..
Kikka seinere på dagen også og antall stemmer var fortsatt ikke steget.

Flere som opplever det samme ?

Jeg merker i hvertfall at flere stemmer. Stemmer selv også hver dag. Selvfølgelig kan man dra på ferie uten å bli tatt vekk eller jeg syntes i hvertfall det. Blir sein ferie på oss i år, så jeg henger nå her og stemmer. hehe. men dagens runde blir tatt i kveld da. 

men hvor ser man hvor mange stemmer man får på fjesboka????? 

Ja, jeg også syns jeg får stemmer, men jeg vet jeg har endel familie og venner som stemmer jevnt, så aner ikke om de kommer herfra eller derfra ;)

Syns det er rart om dere bare har fått to stemmer ekstra, for det er flere dager jeg har stemt fra både Mac og PC, og vært innom med iPhone`n. Men det kan jo hende det har kommet på forskjellige dager for alt jeg vet, tror det er en sånn 24 timers grense som ikke forholder seg til klokka tolv, men sist du stemte. Uansett så får vi bare atter en gang oppfordre folk til å stemme! Rart hvordan noen klarer å sanke inn flere hundre stemmer om dagen uten at man ser de i sosiale medier, mens vi "vanlige folk" sliter med å få inn 20 om dagen liksom... Verden er urettferdig, men vi er ihvertfall ikke juksere :)

Du kan søke opp Lanotoppen på Facebook - aner ikke hvem som har laga den sida, men du kan ihvertfall søke opp bidraget ditt der og se på statistikker o.l. Syns det ser ut som om det stemmer greit med antall stemmer osv. Tar dagen stemmerunde nå!

mandag tirsdag og onsdag får jeg ikke stemt, da skal vi bort :)

Back
Topp