same procedure as last year?*juni as well*

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
ja, da har jeg vært hos jordmor!
alt var greit, men hun og var litt usikker med tremin da.. så hun var enig med legen at jeg ble bare mer oppfulgt om jeg kom til menstermin.

så målte vi blodtrykk 7 ganger!!!! minste ble målt til 139/89, og på d høyeste var undertrykket like over 100

ekstra blodtrykksjekk og blodrøpver på mandag igjen da.. slik begynte d sist også.. snedi at d skal stige nå som jeg er ferdig med skole og hele d stressopplegget

jordmor var ikke bekymra hun sa bare at vi er vel alle klar over hva dette er teng på og jeg måtte bare være obs hvis flere tegn dukka opp. og at d er jo litt større sjanse for at jeg får d denne gangen også weeee!

jada, er jo lov å håpe på et friskt og normalt svangerskap[;)] har jo ikke vært d til nå[8|] de tar jo vare på oss så d går nok bra[:)]

takktakk[:)] skjønner ikke at hun kan falle å slå seg så mye.. har jo fått en flekk på kinnet også[&:]

Huff da.....håper du slipper nna sf, det var ikke noe særlig kan jeg skrive nder på...endte jo i keisersnitt...og ingen ting gikk etter planen her...jeg er vel en av de få som ike har skrevet fødselshstorien min.....sengeliggendes 1,5 ke før plalagt keisersnitt på termnagen...fult på sykehuset derfor var det ikke nok med SF for å bli lafgt inn...legen på sykehuset prøvde å få meg inn men det gikk ikke....

Unner deg ikke dette her da....det er slitsomt.....krysser fingra for at det går greit....

ja.. jeg og var jo lagt inn 1 uke før jeg ble satt i gang sist[&o] dritkjipt! og slet veldig på psyken i tillegg... men føler d er såå lenge til[:)]

krysser fingrene for at du også slipper unna d neste gang twinanne[:)]

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

ja.. jeg og var jo lagt inn 1 uke før jeg ble satt i gang sist[&o] dritkjipt! og slet veldig på psyken i tillegg... men føler d er såå lenge til[:)]

krysser fingrene for at du også slipper unna d neste gang twinanne[:)]

Hm..nestegang lar vente på seg..har ikke sjedd så mye etter min SA gett.....men så har vi ikke prøvd et par mnd også pga sykdom...men det blir bedre nå som vi går mot vår.....he he....

våryr[;)] d var jo vår sist d ble klaff også[:D] krysser fingrene for dere[:)]

huffda, kjedelig med høyt blodtrykk ja.. formen blir jo ikke akkurat så my bedre av det heller..
Men masse hvile gjorde virkelig underverker her, men så er vi litt bortskjemte med at begge settene med besteforeldre bor i nærheten, så de tok snuppa en del når sambo var på jobb..

Håper det stabiliserer seg til deg også, lykke til[:)]

Back
Topp