Same procedure as last night...

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Ja... Dette skjer hveeeer kveld: jeg er trøtt og sliten, jeg går og legger meg, sovner såvidt og da begynner det.. Urolige armer og bein, og jeg ligger bare å halvsover og vrir meg som en mark i senga, noe som både er tungt og vondt. Da er det bare å stå opp og bevege på seg. Og da kan jeg jo liksågodt vaske og rydde:) tilbake i seng utpå natta en gang helt fullstendig utslitt.

Uke 34 nå og så sliten av dette... noen andre som har det sånn?? Synes ikke magnesium hjelper så veldig, finnes det ingen andre råd?

Aner ikke med tabletter osv.

Men har du prøvd og gå en tur før leggetid? Selv sover jeg mye dårlig. .men det hjelper for meg og gå en liten tur/ være i bevegelse før leggetid!:) våkner og makker litt likevel..men ikke i så stor grad som viss jeg har låge på sofaen en hel kveld:)

Ett kjerringråd som hjalp meg er en ulltråd rundt leggen ;)
Ellers støttestrømper kan ha en vis effekt!
Joa, men sitter ikke bare i beina. Kjenner samme type kribling både i beina, i armene og i ryggen. Har prøvd ulltråd, og synes ikke det fungerte. Men har ikke prøvde støtte strømper!

Varm dusj (lenge) eller bad hjalp meg.

Nå har jeg trosset bekkenløsning og gått meg en tur. Smerter i kroppen nå, men snart blir det varm dusj og støttestrømper før senga :D blir spennende å se om jeg greier å sove :D må nesten le av hele opplegget jeg:P

Nå har jeg trosset bekkenløsning og gått meg en tur. Smerter i kroppen nå, men snart blir det varm dusj og støttestrømper før senga :D blir spennende å se om jeg greier å sove :D må nesten le av hele opplegget jeg:p
Håper det kan hjelpe litt. Lykke til:)

I går fikk jeg sove etter tur og lang dusj! I dag orka jeg ikke turm og dusja ikke så lenge, og greier IKKE å sove. Så får prøve på nytt igjen i mårra

Ja... Dette skjer hveeeer kveld: jeg er trøtt og sliten, jeg går og legger meg, sovner såvidt og da begynner det.. Urolige armer og bein, og jeg ligger bare å halvsover og vrir meg som en mark i senga, noe som både er tungt og vondt. Da er det bare å stå opp og bevege på seg. Og da kan jeg jo liksågodt vaske og rydde:) tilbake i seng utpå natta en gang helt fullstendig utslitt.

Uke 34 nå og så sliten av dette... noen andre som har det sånn?? Synes ikke magnesium hjelper så veldig, finnes det ingen andre råd?
Magnesium suge tabletter :) det funka hos meg etter et par dager

Magnesium suge tabletter :) det funka hos meg etter et par dager
Her merka jeg bedring av magnesium. Kriblinga er ikke like intens, liksom. Men den er der, nok til å forstyrre søvna. Antar jeg bare må holde ut med det de siste ukene nå..

Her merka jeg bedring av magnesium. Kriblinga er ikke like intens, liksom. Men den er der, nok til å forstyrre søvna. Antar jeg bare må holde ut med det de siste ukene nå..
Kan også funka å ha beina i iskaldt vann rett før du legger deg :)

Back
Topp