samboeren min har bursdag

Spirrevip

Elsker forumet
Men jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe, er det noen som har noen forslag. Han blir 31 år

god middag, og sex! [:D]

Hmmm... Når jeg spør min mann hva han ønsker seg, får jeg til svar: Deg i nettoen med en rød sløyfe....

Kanskje det går!!!![:)]

Gratulerer med dagen til mannen din =)

Hmmm ...
Sex funker alltid ja ; P HEHE ... er mannfolk vi prater om ! =P

ORIGINAL: Liv Runa

Hmmm... Når jeg spør min mann hva han ønsker seg, får jeg til svar: Deg i nettoen med en rød sløyfe....

Ojojoj!!!!! Heldig du da:):) Som ikke trenger og kjøpe noe(untatt den røde sløyfa da:)

Sambo hadde bursdag 20.april og han fikk ølglass og conjac-glass - nettopp for han ønska seg det:):) Sambo ble 22 da, så kan godt hende at din har det fra før:)

ORIGINAL: nkari

Ojojoj!!!!! Heldig du da:):) Som ikke trenger og kjøpe noe(untatt den røde sløyfa da:)

Det blir jo fort "gammelt"... Kan jo ikke få med sløyfe hvert år...[:)]

ORIGINAL: nkari

Det blir jo fort "gammelt"... Kan jo ikke få med sløyfe hvert år...[:)]

Da tar du et år uten sløyfe!!!!

legg deg naken på spisebordet med sushi over deg så kan han spise det av! hehe. som hu i sex og singelliv!!

ORIGINAL: Xena87

Blir vel litt drøyt å KJØPE sex til ham eller???

Fiks barnevakt og dra ut å gjør noe morsom dere to...middag og konsert eller noe sånn...desserten kan jo tas på soverommet..høhøhøhø [8D][;)]

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Xena87

Blir vel litt drøyt å KJØPE sex til ham eller???

hahahaha ja du sa noe der!!

Back
Topp