Samboer tekster med annen dame

Glad90

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg må bare forhøre meg og lufte litt dagens issue. Samboeren min er alltid veldig omsorgsfull med meg, forteller hvor glad han er i meg, viser meg stolt frem til venner og venninner, han dropper både en og to middager/fester for å være sammen med meg nå. Likevel så jeg at han fikk melding med en dame søndagsmorgen om at hun ikke hadde hvert ute å håpte han koste seg. Når jeg sa til han du har fått mld med "Siri" ble han litt rar, men vi pratet ikke mer om det. Dette navnet har gjentatte ganger dukket opp, hun er lettkledd, tynn å en sexy dame (snoket på fb ja..). Ser også andre navn dukke opp, men er nesten redd for å spør pga svaret jeg kan få...er jeg helt dust eller kan han være interessert i noen andre? Jeg pleier ikke å være sånn, kanskje er det hormoner som gjør meg litt irritabel og ekstra sjalu....

Snakk med ham, ingen andre som gi deg svaret.

Tror også bare du må snakke med ham, det kan være noe eller det trenger ikke å være noe i det hele tatt. Det beste er bare å få snakket ut om det ;)

Jeg hadde tatt det opp med han.. Jeg klarer ikke å gå rundt å gruble over sånne ting.

Ta det opp, ja. Hvis hun ikke er en god venninne så er det ingen grunn til at han skal skrive med henne.

ville snakket med han. hadde selv begynt å lure om typen tekstet med en jente som jeg ikke viste hvem var.

Ta det opp nå, så du ikke får deg en overraskelse når du er enda mer hormonell og lengre på vei!

Jeg hadde tatt det opp, i hvert fall ettersom det tydeligvis ikke er en felles venninne av dere slik jeg forstår det .. Greit å få det ut av hodet - og hvis det ikke er "noe" så setter nok begge dere pris på at du ikke grubler ;) Tenk hvis det var omvendt - du ville vel at han betrodde seg "sine bekymringer" til deg? :) Lykke til! ;)

Prøv å legge merke til om han virker oppriktig når du konfronterer han. Hvis det er noe der vil han antakeligvis lyve. Hvis han går i forsvar kan det være et tegn på at han lyver. Jeg ville i såfall fulgt med litt ekstra fremover, og hadde jeg vært ganske sikker i min sak hadde jeg faktisk sneket på telefonen/facebooken hans. Jada, jeg vet det er stygt! Men jeg har selv vært utsatt for dette... Han insisterte på at det ikke var noe på gang med x-en, men så fant jeg chattesamtaler og nakenbilder på pc'en hans som fortalte noe HELT annet! Det var fælt, men samtidig litt betryggende å vite at det ikke var meg det var noe galt med...

Eller så er det ingenting suspekt på gang og hun er bare en venninne :)

Last edited:
Back
Topp