Samboer sin fortid i skuffa!!

De var sammen i 6 år og jeg traff min for 3 år siden og da var det ca 6 mnd siden det hadde blitt slutt mellom dem.
De var vel forlova i ca 3 år tror jeg. Det er enkle gullringer kjøpt i syden uten gravering, så jeg tviler på de var så dyre.

Syns ikke noe særlig om at det ligger minner om henne her, når vi har kjøpt oss ny bolig, flytta inn i juli, så de ringene har blitt lagt i skuffen der av han da han pakket ut, så han vet at de ligger det.

Bildene hadde han bare liggenes i mappene fra fotobutikkene. Jeg ville se om han ville ta vare på bilder av eksen vist jeg kjøpte fotoalbum til han og ba han om og sette inn bilder som han ville ta var på der. Kline bilder og holde rundt bilder la han i mappene igjen og la de i en skuff på gangen. Men han puttet bilder av bare henne som deier seg foran kameraet i albumene[:@]

Litt ekstra ekkelt når, han gjorde det slutt et par mnd etter jeg traff han pga at han ikke ha kommet over eks dama som stakk av med elskeren. Og derfor hadde han store problemer med og stole på meg.
Føler at han hele tiden sammenligner meg med henne. Tar jeg opp eksdama hans, så sier han at jeg er masete og paranoid, har ikke tørt og nevne henne på 2 år.

Vet ikke hvordan jeg skal si at jeg ikke liker det, men jeg kan jo ikke tvinge han til og kvitte seg med alle minnene.
Han har fått seg ny jobb, ny plass og bo, ny bil, nye møbler og ny dame. Det eneste som er igjen etter ho er de ringene, bildene og en genser han bruker som fille genser på jobb.

Tror nok at jeg hadde reagert litt xtra hvis han nettopp hadde lagt de ringene der, hadde forventet at han i hvertfall gjemte dem når dere flyttet....... [>:] Hadde også trodd at han kastet bildene når du ba ham sette dem inn i album, lurer på hvordan han hadde reagert dersom du hadde satt inn bilder av eksen din i albumet......[8|] Du kunne jo prøvd, mannfolk kan være litt treige i oppfattelsen, klarer ikke sette seg inn i andres situasjon før de faktisk befinner seg der......

jeg hadde pratet med han om det. det er bedre for deg og han å vite hvor dere står. jeg fant bilder av xen hans fra begynnelsen av forholdet og han sa at han skulle kaste alle men ikke de som hun og datteren var på for de ville han gi til datteren når hun ble større og det kan jeg forstå. og han gjorde som han sa, så kan ikke finne et bilde av henne.han har pakket vekk alle og de ligger på loftet en plass. jeg var ikke sjalu før jeg kom i dette forholdet så det gjorde ikke så mye for meg den gangen. jeg hadde ikke smeltet om den ringen for det ville vært veldig ekkelt for meg å gå rundt med noe som jeg visste min samboer hadde gitt til xen sin. han spurte jo tross alt om de skulle gifte seg med den ringen. hadde blitt for ekkelt for meg. hadde heller sagt at hvis han ville ha den så måtte han legge den en plass som jeg ikke fant den for hvis jeg fikk tak i den en gang til så hadde jeg kastet den. bare sånn at han skjønte at han burde legge den lagt borte fra meg. for etter en tid så glemmer du det og da betyr det ikke så mye. verre hvis du ser den igjen.
jeg har bilder av xene mine men de ser han aldri. tror ikke han har sett på de en gang. har tatt de lagt vekk og han bryr seg ikke noe om det heller sier han for jeg er ikke på noen av bildene sammen med de. han har også spart på noen brev som han fikk når han var liten. de er bare skjønne å lese. gjør ikke meg noe.

Hm. Ringene til min sambo og hans eksforlovede ligger i skuffa på tv-benken. diverse brev ligger i kommodeskuffa på soverommet.
Og så har han bilde av flere av eksene sine i pengboka!!!
Han kan ikke fatte og begripe hva som er så galt med det..?
Vel, jeg har prøvd å forklare han at jeg synes pengboka er en personlig ting, også der en har bilder. men IKKE av ekser.
--Bildene ligger der ennå.
Han har også bilder av venninnene ine OG ekser på telefonen og dataen.
Jeg blir en smule forbannet fordi han ikke vil gjøre som jeg sier. Det er trossalt ikke ofte jeg maser om noe.
Han bryr seg ikke om tidligere brev og bilder, men det gjør jeg.
Som dere andre sier; pakk det vekk, en plass jeg ikke trenger å irritere meg over.
Og ikke i tv-benken, ikke på rommet. Jeg har f.eks aldri sett i skuffen på tvbenken. Vil ikke se noe fra hans fortid.
Det er fortid, og skal gjemmes.

Han skjønner som sagt ikke hva som er galt. Hva skal en si til det?????
Å kreve at han pakker det vekk hjelper ikke. Det hjelper heller ikke å true med noe.
AAAGGGGGGGGHH!!!!

Og han vet inderlig godt at jeg har noe imot dette.
Må nå legge til at vi har det ypperlig ellers da:-)

Malin88; Det der hadde jeg blitt rasende over!!![:@][:'(][:@] Det hadde jeg ALDRI tillatt!!![:@]
Greit nok at man kan ta vare på minner og slikt,men å ha bilder av ekser på tlf,i lommeboka og alt slik,er HELT uakseptabelt!!![:@]
Vet du hva? Jeg hadde tatt ut alt slikt innhold i lommeboka og lagt det på samme plass som han har de andre tingene og slettet alle bilder på tlf!![:@]

Ja,hvis ikke jeg hadde brent lommeboka med alt innhold heller (utenom visa og cash selvfølgelig! Hehe!) og kastet mobilen i dass!!![:'(][:@]

Slik er ikke akseptabelt her iallfall![:@]

Vel, han er sta..!
Han ser i allefall aldri på noe av bildene eller andre ting som har med eksene å gjøre.
Det er jo sånn egentlig greit at han har bilder av
venninner, han har bodd endel plasser og da er det jo greit å ha bilde av de.
Hva skal jeg egentlig si...?..?..
Har ikke lyst til å true med å gjøre det slutt vist han ikke fjerner noen hersens bilder!
Så lenge jeg slipper å se de, overlever jeg nok[:)]
Men i fjor tok jeg litt hevn; jeg hadde bilde av en som jeg var dødsforelska i før i
dagboken(-->
er kanskje barnslig men;det driter jeg i. Jeg er avhengig!![:D]) --Og det så jeg på han at han ikke var særlig overlykkelig for.
Tror(husker ikke helt, men jeg TROR) at han kommenterte det. Å jeg svarte sjælvsagt at, kunne han ha bildr av sine ekser, så kunne vel for f***jeg ha bilder, jeg og!

Kanskje jeg skal pløye alt av gamle minner og plassere noen bilder av ekser og folk jeg har likt på en plass han ser før eller siden.
F.eks dagboka. --Jeg gjemmer den ikke akkurat når jeg blar i den, så han må nå se det før eller siden. Jeg har ingenting å skjule heller
så for min del kunne han bare lest den.
HOHAHA!!!!
(djevelske malin, tihi[:D])

Forresten; tusen hjertlig takk for svar..[:)]

AWW!! vet vad du menar! Vi var ocj hæmtade ett bord hos min gubbes ex som han hade gjort och så råkade en skuff øppna sig och det ramlade ut massa ting, bland annat en lapp, som jag såklart råkade ta upp å læsa dær det stod; "Jeg elsker deg for all tid"
Tror du jag ville ta livet av både honom å henne å mej sjælv eller??? ÆCKLIGT!!!

Back
Topp