Samboer prøver han..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Okei.. MÅ bare fortelle dere.. Hehe.. I går kveld etter vi hadde lagt oss, så lå vi å prata litt..
Forrige helg så var jeg veeeldig hormonell og tenkte litt på ei som samboer var litt på knæra etter før.. Han syns visst at ho var FIIIN, og vi er veldig ulike jeg og ho, så da spurte jeg han hvorfor han valgte meg? "Har jeg noe ho ikke hadde?" Og i halsøvne da så svarer han: "Neeeeeida!" [:D][:D] Han var jo ikke klar over hva han svarte på en gang.. Hehe..

Men så.. I går kveld da.. Så sa jeg at "du har enda ikke sagt noe ang. det jeg spurte deg om forrige helg!" Om jeg har noe ho ikke hadde liksom.. Så sier han da: "Du er jo SMART da!" [8|][8|]
Hehe.. TUSEN TAKK! Men han rodde seg fint inn når han sa at jeg var finest i verden.. [:D]

Kan UMULIG være lett å være mann og "gravid" heller.. Haha.. Iallefall ikke sammen med sånne hormonbomber som meg.. [:D] 

hehehe.... ja de er flinke å ro de mannfolka...[:D]

Haha, måtte le litt, for det er nok ikke like lett å være sammen med ei gravid dame bestandig[:)]
Sambo er ekspert på å prate i søvne han, og vi kan føre lange "samtaler" uten at han har peiling på hva han har sagt eller svara på, og er det typisk at jeg dagen etter sier noe slikt som "husker du at du lova meg massasje/middag/kino/osv i går"? og når han da er så "uheldig" å sier nei, så må jeg jo bli "irritert" for at han ikke hører etter når jeg prater til han, så da blir det både massasje og middag osv på meg[;)][:D] (hehe, nå vet han at det stort sett er noe jeg finner på da, men han tar hintet alikevel[:D])

hehe jo dem er jo litt søte når de prøver så godt de kan å ikke tråkke i salaten!!! satt i går og fortalte samboer om hvor mye jeg hater de strekkmerkene og hvor stygge jeg syntes de var.. da han sier : "du skal da ikke bli supermodell uansett nå da" hæææ sier jeg.. syns du ikke jeg kunne blitt det??? det er nå ingen som vil se på meg lengre , sa jeg. -" nei nei du er kjempe fin.. men det er jo ingen andre som skal se på deg liksom.. du er jo min.. " hehehe.. så fikk jeg et nuss og en bolle med poppkorn[8D]

Hehe.. Ja de gutta, de gutta.. KAN ikke være lett å være gravid gutt heller.. Hahaha..
Er vanskelig å ikke tråkke i salaten når omtrent ALT kan tas på feil måte.. *ler*
De gjør jo sitt beste..! [:D]

Jeg er så usigelig glad for at jeg ikke er mann med en overhormonell, overanalyserende dame som meg... stakkars!! Vi er slemme som lager sånne feller for dem - tenk om de skulle gjøre sånn med oss [&:]

Hehehe...ikke lett å være mann alltid, nei! min mann snakker også i søvne, og nå skal jeg ta lærdom av noen her og si at han har lovet meg ting på natta, hihihihihi.

Jeg er ganske heldig og har sluppet unna de verste hormonene jeg...i allefall har han sagt at jeg ikke er noe annerleddes i humøret enn tidligere og de er jo bra...hvis han da ikke mener at jeg er like ille ellers da, hehe

Back
Topp