Samboer er oppgitt over meg

Her ser huset bomba ut; og mannen må gjøre det meste. Han huffer seg innimellom over at jeg for ente gang spør om han kan kjøpe noe på butikken... men jeg skjønner han godt. Han er vant med at jeg fikser opp i ting, og nå er jeg tilnærmet invalid. Det går fort over når han husker på at jeg har det sånn her fordi vår baby er inne i magen :)

Godt å høre at det er flere som ikke har et strøkent hjem om dagen:) Mannen lager mat, støvsuger, vasker bad, handler ++ så jeg vil ikke pålegge/mase mer på han i forhold til rydding:)

Ikke strøkent hjemme her for tiden heller akkurat, samboeren jobber på sjøen, så jeg er hjemme alene med han på 15 mnd og jobber 100% æ, dødstrøtt og sliten hver kveld. Så når ettåringen er lagt, er det bare sløving og legger meg tidlig. Dvs ikke mye tid til husarbeid :p

Jeg er skikkelig fornøyd med meg selv! Hjemme ser det ikke ut, men i går når vi skulle på hytta tok jeg ett skikkelig tak, rydda og pakka og gjorde klar bilen, kjørte i over 3 timer til hytta (kontrollfreak, så vil helst kjøre selv :P ), har lagd middag, vasket opp, tilbud samboeren min å hente ting til han mange ganger og føler meg virkelig som superwoman :D :P

Back
Topp