Samboer er blitt syk!!!!!!!!!

Mammatilei

Elsker forumet
Herregud jeg har klart å smitte samboer med forkjølelsen min!! Og selvsagt har han fått feber og slik![:'(][:(][&:]...heldigvis ikke høy feber men....
Tror dere at det har noe å si for uttak og befrukning av egg på mandag?????
Får jo ikke ringt Ullevål å hørt for de har fri til mandag[8D]!'

ååååå.....håper ikke dette ødelegger for oss når vi har kommet så langt!

Å nei og nei!!! Jeg ville ikke sagt noe, kjør på[;)]
Jeg fikk beskjed av sykehuset at om de kommer så langt og de ser at det er færre dyktive svømmere, så går de fra ivf til icsi[:)]

Jeg får ikke sagt noe så det er greit....hihi[:D]!
Vi skal ha icsi uansett, og da trenger de ikke såå mange svømmere!! Så håper virkelig det ikke har noe å si!!

Håper,håper,håper......

Tror ikke det skal ha noe å si når det er så kort tid til uttak og befruktning. Er det ikke ca hver tredje måned sæd-cellene fornyes da?[8|]

ORIGINAL: tullemor79

Tror ikke det skal ha noe å si når det er så kort tid til uttak og befruktning. Er det ikke ca hver tredje måned sæd-cellene fornyes da?[8|]

Signerer denne.

I dag er han selvsagt verre og har mer feber så nå dytter jeg i han paracet for vil ikke ha noe kluss til mandag!

Jeg å mente at sædceller fornyer seg hver 3. mnd. Var ihvertfall det vi fikk beskjed om når han leverte en meget dårlig prøve for ca et år siden. Da hadde han hatt høy feber over flere dager i jula, men legen trodde ikke da at det var feberen sin skyld!

Håper virkelig at vi klarer å holde feberen i sjakk med paracet og at det ikke får noe å si for mandagen!!!

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN[:D]

Back
Topp