Samboer , byn og drikking?

Vi er såpass "gamle" at vi er vel begge ferdig med sånn festing hver helg opplegg. nå er det veldig sjelden noen av oss drikker eller er på noe festgreier.

Vi bor i Trøndelag som jeg kommer fra, men han kommer fra en øy utenfor Tromsø så når han er der vil han gjerne ut en kveld eller 2 drikke litt og snakke med gamle kjente, senest nå for et par uker siden. da er det ikke bestandig jeg orker eller har lyst å være med, var en smule beruset da han kom hjem på natta da, men det er så sjelden at det gjør meg ingenting.

hadde ikke likt det hver helg nei...

Vi drikker generelt svært sjeldent, både jeg og samboeren. Nå som jeg er gravid og ikke drikker i det hele tatt, så er det enda sjeldnere at han drikker. Vi er uansett ikke noe "ut på byn" og festmennesker. Det er mer en øl eller to i sofakroken om lørdagskvelden :)

Samboeren min er ute hver helg nå for tida. Han har vært flink tidligere og tatt det litt mer med ro enn før, men jeg tenker at det er også hans måte å forberede seg litt på. Det er nå han har mulighet til å gjøre det, om noen uker er det slutt. Eneste jeg har gitt uttrykk for er at han ikke behøver å være med på nachspiel. Jeg er tross alt oppe en del i løpet av natta og får god tid til å bekymre meg om han ikke er hjemme ved stengetid. Og også at han kan begrense inntaket litt, det lukter ikke noe godt :p Har kastet han på sofaen én gang.. Hehe..
Men han har selv sagt at det skal bli roligere fra september av, og fra jeg går ut i perm har han fått beskjed om å være kjørbar, noe han respekterer :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Snill du er :)
Min kjære går ikke mye ut egentlig. Kan godt ta seg noen øl med kompiser, men de fleste har unger fra før så det er sjeldent. Men når anledningen byr seg så er han med.
Tror ikke jeg hadde likt om det var hver helg, litt respekt for meg som sitter hjemme syns jeg det er viktig han har :) Men unner han å kose seg, han er så snill at han fortjener det. Blir nok av hjemmekvelder :)

Min kjære mann tar seg mer enn gjerne friheten til feste nå om dagen... Mer enn før også .. vi har ei fra før av å var samme sist gang.. Mange diskusjoner og sure miner fra min side da jeg sitter ekstremt nøye alene i helgene. Han bruker argument som at når vi får nr 2 nå får vi jo aldri tid.. Hvorpå jeg må forklare han hvordan det er å sitte hjemme alene fra den dagen du går ut av legekontoret å plutselig var gravid ( trodde jeg hadde urinveisinfeksjon ) snus og alkoholfritt i laaaaange tider fremover... seff skal han få lufte seg , men hver helg begynner å bli litt for mye for meg og mine hormoner :/ nå skal det sies at vi begge er festglade til vanlig å da synes jeg det er ekstra sært å sitte å snufse med en potetgullpose ;) skal ikke være lett :) sett grenser tror jeg er hemmeligheten, for frie tøyler fører bare til enda mer festing har jeg erfart. mannfolka slipper graviditet ellers så noe får de søren i meg ofre ;)

Snill du er :)
Min kjære går ikke mye ut egentlig. Kan godt ta seg noen øl med kompiser, men de fleste har unger fra før så det er sjeldent. Men når anledningen byr seg så er han med.
Tror ikke jeg hadde likt om det var hver helg, litt respekt for meg som sitter hjemme syns jeg det er viktig han har :) Men unner han å kose seg, han er så snill at han fortjener det. Blir nok av hjemmekvelder :)
Snill? Jeg vet ikke jeg. Det er liksom noe som skjer som han har lyst til å være med på. Jeg herser så mye rundt med han resten av uka, og han er jo så snill og tar så mye hensyn ellers, så synes han fortjener noen turer ut med venner innimellom.
Han går gjennom mye han også, ikke minst skal han takle hormoner fra den kommende moren i tillegg, så synes de ofrer seg en del uansett. I alle fall min gjør det, så han fortjener det så absolutt :)
- men igjen, som kinemorB nevner - innenfor en viss grense så klart!

Back
Topp