Sambo tørr ikke glede seg...

Katrine93

Blir kjent med forumet
Sambo har mistet en gang i et tidligere forhold, for mange år siden. Nå er jeg gravid og han sier han ikke vil glede seg for mye når det fortsatt er en sjanse for at jeg kan miste den. Jeg er nå 6 uker på vei.
Jeg er jo kjempe glad og spent over situasjonen, men føler meg litt alene.. Ikke misforstå meg, han er jo glad og vil jo ha barn med meg, men han vil ikke snakke så mye om det, og vi ikke har fortalt det til noen andre enda..

Sniker litt fra februar, men vil bare si til deg at du ikke trenger å tenke så mye på det! Her var det omvendt, jeg klarte ikke glede meg til noe, klarte ikke tenke på eller snakke om babyen. Ville ikke binde meg til noe som kunne forsvinne like fort som det kom... Sakte men sikkert blir det bedre her i gården, spesielt nå som vi kjenner bevegelser hver dag. Når du kommer så langt kan du jo ta hånda hans å legge på magen.. Ikke press han til å snakke med babyen, bare la han bli vant til tanken! :) Lykke til!

Takk for svar :) det blir vell etter hvert som du sier :) lykke til dere også!
Vi håper på det. Idag feks stod jeg i dusjen og så ned på gulvet. Så for meg babyen ligge i balja å bade, og jeg måtte ta meg selv i å smile litt ;) Hehe.. Han trenger nok bare litt tid, hvis du har en venninne eller to som du kan stole på og glede deg med, så bør du bruke dem! Er jo viktig at du kan kose deg med denne tida selvom!! :)

Back
Topp