mams81 Glad i forumet 22 Mar 2007 #1 -og han er ikke norsk.. Og stakkars Ariana må høre på "Lille Petter edderkopp, han KOMMER på min hatt" Og " Her kommer Pippi LANGSOM"....
-og han er ikke norsk.. Og stakkars Ariana må høre på "Lille Petter edderkopp, han KOMMER på min hatt" Og " Her kommer Pippi LANGSOM"....
mams81 Glad i forumet 22 Mar 2007 #3 Takk ORIGINAL: spentKi Synes foresten Ariana er et nyyydelig navn!!!! men får ikke overtalt samboer!!!!!
Takk ORIGINAL: spentKi Synes foresten Ariana er et nyyydelig navn!!!! men får ikke overtalt samboer!!!!!
helinora Forelsket i forumet 22 Mar 2007 #4 så flink han er da[:)] her begynner sambo på en sang, synger det han kan å roper "maren,kan du synge resten??" [:)] slår aldri feil[:)]
så flink han er da[:)] her begynner sambo på en sang, synger det han kan å roper "maren,kan du synge resten??" [:)] slår aldri feil[:)]
Malene85 Forelsket i forumet 22 Mar 2007 #5 [:D][:D][:D] heheehe! kommer på min hatt! Snill og morro han er da!! Hvor er d han kommer fra da?
C cazy Elsker forumet 22 Mar 2007 #6 vi verken synger el prater vi...kanskje begynne med det snart[:D]
mams81 Glad i forumet 22 Mar 2007 #8 Han kommer fra kosova[:D] ORIGINAL: momoh [:D][:D][:D] heheehe! kommer på min hatt! Snill og morro han er da!! Hvor er d han kommer fra da?
Han kommer fra kosova[:D] ORIGINAL: momoh [:D][:D][:D] heheehe! kommer på min hatt! Snill og morro han er da!! Hvor er d han kommer fra da?
Twilight Forumet er livet 22 Mar 2007 #9 så søtt da[:D] vi har ikke begynt med synging enda vi, må kanskje begynne ett sted vi å[;)]
mams81 Glad i forumet 23 Mar 2007 #10 po. Veq pak..[:D] ORIGINAL: sommarbaby så kult då [:D].. eg e sjølv fra kosovo,men min sambo er norsk [:D].. kan du snakke albansk då?
po. Veq pak..[:D] ORIGINAL: sommarbaby så kult då [:D].. eg e sjølv fra kosovo,men min sambo er norsk [:D].. kan du snakke albansk då?