sambo sin sperm er problemet=(

scrappegirl

Forelsket i forumet
fått svar på sæd prøven til sambo i dag:(
er vanligvis 20 millioner pr ml som er normalt, sambo hadde 2 millioner, så det er nok grunnen.
han hadde bommet på første strålen da så det kunne ha  noe og si, skal ta ny prøve igjen neste uke og se.
hvis den er like dårlig så blir det prøverør på oss. (skummelt da vi bare er 19 og 26)
håper bare den er bedre neste gang og at det ikke er problemet, men da er jo spm hva som er problemet da:(

er litt lei meg nå, har jo så lyst på unge=(

men fikk ny resept på pergo da:)

(noen kjerringråd for å få bedre sæd?

Har ikke samme problemet, så kan ikke komme med noen råd desverre. Forstår at du er skuffet og lei deg, men det er jo håp for det. 2 millioner er jo mye bedre enn ingen millioner. Om dere trenger litt hjelp til å bli gravid, så går jo det også. Mange her inne som har prøverørsbarn.
I mitt hode, er det bedre å vite hva en kan forvente seg enn å gå rundt i uvissheten.

Det ordner seg alltid for snille piker vet du, og det gjør det nå også.

Masse lykke til[:D]

Huff det var jo trist! Håper dere lykkes på andre måter.
Eneste tipset som jeg selv har lest er å ikke gå med stramme underbukser/ boxere, og ha et sunt kosthold.

Lykke til ihvertfall.

Så trist! [:(]
Er i samme situasjon som oss dere da..
Er spermen til sambo som også er problemet og da kvalifiserer man til prøverør fikk vi beskjed om.

Har hørt noe om at e-vit og sink/selen skal hjelpe på prod. Ellers så bør han holde seg unna røyking og trange truser.

Men fikk du virkelig pergo selv om han hadde dårlige svømmere??
Det fikk nemlig ikke jeg.. de sa det var liten vits. Å det irriterer meg litt for å si det mildt.[>:]

Sendte forespørsel idag.. Gubben skal også teste seg.. Gruver meg.. Håper ikke det er hans karer som er problemet!!

fikk pergo siden syklusen min har tullet litt før og jeg har hatt god virkning med dette tidligre=)
takk for masse gode råd og ord.
håper på positivt svar neste uke, er mye å måtte spare 18000 for to med dårlig økonomi=(
(har nok til å klare oss likosm med oss og eventuelt unge men å sette av penger er vanskelig)

Såg ett program på tv norge for en liten tid tilbake hvor dei hadde mange gode råd om å få opp sæd antallet-ett par hadde blitt gravid etter mange års prøving etter at dei ble med på det forsøket. Prøv å google litt. Dei mått drikke en smoothie med en del frukter i+ at det var en hel del andre ting dei måtte spise. Var en tråd om det her inne og men husker ikkje kva den het desverre. Lykke til[:)]

Back
Topp