sambo lurer

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
Jernia

h&m, mcdonalds, clas ohlsson, og mange av disse forslagene er jo helt umulig å gjennomføre - de er kjeder som har krav til kundemasse og inntjeningsmuligheter før de vil etablere seg

Kanskje vil en uavhengig butikk gjøre det bedre - kaffebar, leketøysforretning, klesforretning, eller liknende

takk for mange gode forslag[:)]
personlig håper jeg på name it butikk.
en kleskjede for vera moda f.eks tror jeg ogsp ville gjort seg bra for lite med klær her..
men jeg håper på name it siden det mest sannsynlig er jeg som skal jobbe i butikken[:)]

ORIGINAL: mks07

europris tror jeg ville gjort bra

enig!! der har de jo alt mulig og, så omtrent alle er i målgruppen[:)]

Vel i hjembygda (litt midre) har vi noe lignende. Men kan nevne pol, 2 sportsbutikker, bokhandler kobinert med leke butikk litt scrappesaker og spill til pc og ps f.eks (denne butikker er ikke så svær, men har eksistret i over 20 år og utvidet flere ganger). Ja og polet ser ut til å gå rundt. Var bakeri i over 30 år som gikk ok, men nye eiere investerte for hardt og gikk konk på ca 2 år.

Det er jo ikke noe problem å ha en kombinasjons butikk, ikke ren Name it for eks. Her i byen er det en barnebutikk med Name it klær mens også noe andre merker og litt baby utstyr [:)] Har også et lite utvalg av Jean Paul og Gant klær og selvfølgelig Reima[:)]

Tror ikke dyre merke butikker vil gå like bra på små plasser, grenser for hvor ofte de 4000 kjøper bukse til 1000,- og jakke til 2500,- osv[;)]

ORIGINAL: tosøtesmå

ORIGINAL: StinkiStini

Barneutstyr/barneklær.

helt enig!

ja måtte blitt en kombinasjon av name it og f.eks reima.
kanskje litt utryr, for se[:)]

en barne og utstyrsbutikk hvor du selger litt barneutstyr, name it, reima og andre merker..
vi har slik her, og den går veldig bra..

ellers lindex, skobutikk (vi hadde bare eurosko her tidligere, så hjalp da vi fikk inn en konkurrent), princess eller kid interiør

Med bare 4000 innbyggere er det viktig å tenke på å etablere en butikk med varer som ALLE trenger.
Name It treffer jo bare småbarnsfamiliene, mens f.eks Kid og Princess er butikker hvor ALLE trenger varene.
Hvem bruker vel ikke håndklær, sengetøy og gardiner?

ORIGINAL: gunnemor

Burger King eller MC d...[;)]

Jeg ville kanskje gått for en butikk som har litt klær, litt interiør og der det er et koselig lite hjørne med mulighet for å sitte og ta en kopp kaffe/te (og at man selger kaffe/te)
I Ålesund er det en butikk som heter tante brun som er sånn (men de mangler å selge barneklær synes jeg)

http://www.tantebruun.no/Sider/DefaultTop.asp?ArtId=726

Back
Topp