Sambo lurer...

mommy_to_be

Gift med forumet
Er gullet i magen deres veldig aktivt? Jeg har ikke reagert, for jeg syns jo alle bevegelser og hikker er så koselige, men sambo skvetter til av og til! For vi sitter f.eks å ser film, spiser middag, snakker med naboen osv, så skvetter jeg plutselig til[8D] Vi kan så og si nesten SE armer og bein gjennom huden på magen, og hun er ofte fremme med knyttneven[;)] Flere har også reagert på hvor godt de kan kjenne snuppa på magen... jeg kan nesten "holde" henne[:)] (hadde hun bare holdt seg i ro)

Hvordan er skatten/e i magen din? Har jeg ei hyper lita jente i magen?[:-]

her er hun veldig aktiv også.. Men mer sånn romsering.. ser at magen hopper opp og ned. men buler ikke så mye ut ennå..
men husker det på slutten sist.. magen stod helt i pissevinkel.. en arm eller rumpe stod ut her og der..
er jo veldig gøy da!!!

Her har jeg en ganske aktiv lita jenta :P Litt sånn som deg til tider... Veldig ofte at magen bare buler ut til alle kanter for det er en arm eller fot som dytter. Eller så ser jeg hånda eller fotene gli nedover eller oppover, ved at kulen flytter på seg.. Noen ganger lurer jeg på om det er rumpa eller ryggen til vesla som dytter, for noen av de kulene som kommer på magen er ikke så små.... syns det bare er koselig, men litt ekkel følelse til tider :) Sambo syns det er litt fasinerende å se på... :P Så her er det også ei aktiv jente ;)

ORIGINAL: 1100

her er hun veldig aktiv også.. Men mer sånn romsering.. ser at magen hopper opp og ned. men buler ikke så mye ut ennå..
men husker det på slutten sist.. magen stod helt i pissevinkel.. en arm eller rumpe stod ut her og der..
er jo veldig gøy da!!!

hihi! såeeeh, søtt[8D][:D] jeg har jo veldig ofte kynnere, og da står magen i "pissevinkel" hehe!![8D][:D]ser ut som om jeg har gått på veggen[8D]

hehe. jeg har det snn som deg jeg.. :)

ORIGINAL: mommy_to_be

Er gullet i magen deres veldig aktivt? Jeg har ikke reagert, for jeg syns jo alle bevegelser og hikker er så koselige, men sambo skvetter til av og til! For vi sitter f.eks å ser film, spiser middag, snakker med naboen osv, så skvetter jeg plutselig til[8D] Vi kan så og si nesten SE armer og bein gjennom huden på magen, og hun er ofte fremme med knyttneven[;)] Flere har også reagert på hvor godt de kan kjenne snuppa på magen... jeg kan nesten "holde" henne[:)] (hadde hun bare holdt seg i ro)

Hvordan er skatten/e i magen din? Har jeg ei hyper lita jente i magen?[:-]

Akkurat sånn er prinsen her å [:)]

Har det sånn jeg og [:D] Hatt det ganske lenge [:D]

Liam er kjempe ktiv i magen, helt vill he he.. mannen ler når han ser på magen som den beveger seg [:D][:D] hele magen dirrer vettu hi hi.. men er godt at han er så aktiv for da blir ihvertfall ikke mamman bekymret [:D][:D] det var jeg sist svangerskap forsi hu var konstant rolig

Har også en veldig aktiv mageboer.. [:D] Mange ganger kan det være flere cm i høyde/bredde forskjell når hun turner der inne [:)]

Han her er også kjempe aktiv[8D] Sambo ler seg ihjel når magen står og "hopper"[:D] Deilig og se og kjenne at han er så livlig ,så slipper vi og bekymre oss hele tiden ihvertfall[8D]

Jenta i magen her, er rar i grunn.. Hver gang ho begynner å sparke osv og samboer skal kjenne, så slutter ho.
Sånn har det vært veldig ofte i grunn! Kan det være at ho blir rolig av han??
Kjenner mye aktivitet hver dag [:D]
Spesielt når jeg skal se på tv, da begynner ho.
Også legger a seg på ene sia om natta, så magen er skjeiv når jeg skal stå opp [:D]
Artig altså [:D]

ORIGINAL: 1100

er jo veldig gøy da!!!

Samme her[:)]

Her er det også full fres på "Happy Feet" hele døgnet[:D]. Jeg hopper til og skvetter rett som det er. Magen buler skikkelig og hopper og spretter!!

Back
Topp