Sambo helt idiot til tider

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Sambo er DUST!

Han i søvne prøvde å forklare termin dato og ting til noen på tlf.. så prøvde jeg igjen å forklare at man regner svangerskapet to uker før, altså FØR fosteret er til.. Blir frustrert når han ikke forstår hva jeg sier, og forklarer FEIL til folk. Han forstår seg ikke på svangerskap uker osv, og orker ikke sette seg inn i det. Så presterer han å si at den kommer to uker ut i august, altså rundt 14.!! Den har termin den SYVENDE, og da ble jeg sur og sa: "Du er så DUM av og til."

Så kastet han en pute så HARDT han kunne på meg. Faen, greit å være morgengretten, og bli sur for at jeg kalte han dum. Men å KASTE ting på meg syns jeg er å gå litt vel langt! Greit nok, en pute. Men hva om den traff magen? Rev ned masse ting gjorde den. IDIOT. GRRR [:@]

Er det jeg som er helt bitch eller har jeg full rett å være FORBANNA på han nå?

Hehe, synes du er søt..[:D]
Tror og du er litt hormonell[8D]
Og mannfolk har som oftest ikke peiling på slike ting, det må vi bare bli vant til[:D]

Han er så DUM!
Fint at det ikke bare er jeg som har en sånn dum mann :P

Hormonutbrudd der jah? LITT kanskje?
Men så er jeg ikke heelt beregnelig i dag..

Hehe. Her i gården er det ikke han som kaster ting etter meg, men jeg som kaster ting etter ham :p
Jeg kastet sko etter han i fjor en gang, men da var jeg ikke gravid. Så temperamant har jeg :p

Jeg syns du overreagerer litt men. [8D] Jeg kan ikke alle detaljene rundt hvordan graviditeten regnes ut selv jeg, bryr meg ikke heller. Jeg har en mens-termin og en ul-termin og det holder lenge for meg. [:-]

Hehe, så søt du er! [:D] Og sååå full av hormoner. Kjenner meg litt igjen der. Men til hans unnskyldning... han er en mann, han kann ikke noe for det. Min skjønner heller ikke det der med de 2 ukene på forhånd, så han får servert at det går ca. 40 uker, og at den lille kan komme 2 uker før eller etter termin, men uansett, så ser vi nok når den kommer. Det får holde, det... [:D]

Putekasting... ja ja, det kunne vært verre. Tror ikke en pute kan lage så stor skade på den lille. Den ligger nok trygt og godt der inne i magen din. Men han må ikke begynne å kaste andre ting på deg![;)]

Synes å ane litt nordnorsk temperament hos to her inne ja... [;)]

Jeg måtte le litt for meg selv når jeg leste innlegget ditt [8D] Er ikke så greit for de mannfolka våre heller da [:)]

Back
Topp