sambo har bursdag i morgen..

har vet gift med en sånn mann (har lest din tideligere tråd)jeg prøvde alt fikk råd av legen min å flytte ut for å se om han viste interesse da...det gjore jeg og blei skilt åre etter ..

uff dette gjorde det jo ikke mye bedre da.. [:(][:(]

quote:

ORIGINAL: henriette21

quote:

har vet gift med en sånn mann (har lest din tideligere tråd)jeg prøvde alt fikk råd av legen min å flytte ut for å se om han viste interesse da...det gjore jeg og blei skilt åre etter ..

uff dette gjorde det jo ikke mye bedre da..

Dette trenger ikke bli deg! Stå på så klarer dere nok og ordne opp!

uff.. blir det oss,så dør jeg.. [:(]
elsker han så høyt og savner den gamle sambo..
men er så utrolig vanskelig dette her..

kansje teit å skrive de,... men det kan ver det ordner seg for dere etter fødsel det kan ver hans reaksjon på graviditeten deres, men enda råd er ikke mase på han la han ver i fred( jeg maste mye på minn om hva det var ,prøvde alt mulig var hos familjerådgiver selv om vi ikke hadde barn ), heller gjøre ting du ønsker å gjøre og pleie deg selv enn å bruke tiden på å tenke på han ,...uansett men syns du skal kjøpe en gave til han

ja det hjalp ikke stort det der..
men har sluttet og mase på han så vi får se hvordan det går..

Du vet... Mannfolk kan få fødslelsdepresjoner på lik linje med oss. Men det er veldig få av dem som skjønner at det er det som skjer. Ville ordnet noe veldig romantisk på bursdagen, kjøp blomster, lag middag. La han få vite at du er veldig glad i ham. Det er viktig. Hadde selv en mann med depresjoner, men det var rett etter fødsel, og det tar lang tid å ordne opp i. Første reaksjonen min var sinne, noe som i ettertid viste seg å bare gjøre ting verre. Han fikk dårlig samvittighet i tillegg...
Men det er viktig at dere prater om det, og har du ennå ikke fortalt ham hva du føler oppi det hele så er det liten sjans for at han klarer å tippe seg fram til riktig svar...
Lykke til... Ikke "glem" han i morgen, det er en vond følelse!!!

Du vet... Mannfolk kan få fødslelsdepresjoner på lik linje med oss. Men det er veldig få av dem som skjønner at det er det som skjer. Ville ordnet noe veldig romantisk på bursdagen, kjøp blomster, lag middag. La han få vite at du er veldig glad i ham. Det er viktig. Hadde selv en mann med depresjoner, men det var rett etter fødsel, og det tar lang tid å ordne opp i. Første reaksjonen min var sinne, noe som i ettertid viste seg å bare gjøre ting verre. Han fikk dårlig samvittighet i tillegg...
Men det er viktig at dere prater om det, og har du ennå ikke fortalt ham hva du føler oppi det hele så er det liten sjans for at han klarer å tippe seg fram til riktig svar...
Lykke til... Ikke "glem" han i morgen, det er en vond følelse!!!

har spurt han om han er redd for ting som skal skje fremover men han nekter for det.. vil jo gjerne tro han men er ikke lett..
har egentlig ikke lyst til å gjøre noe for han i morgen,har bedt familien over da ihvertfall.. hvorfor skal jeg hele tiden stå på og prøve absolutt alt for å få ting til å fungere,når jeg ikke får en dritt tilbake,ikke negang en klem..

Samboeren min forandret seg totalt da jeg ble gravid, ville ikke kjenne på magen min engang. Dette syns jeg var veldig sårende! Men han forandret seg da barnet kom, har hatt det fint etter det.
Tror han følte seg litt usikker og kanskje litt tilsidesatt!?
Så vi på håpe at det er bare pappa-angst han har...

Alle forhold må man gi og ta i. Nå er det kanskje din tur til å gi. Bær over med ham ei stund, det trenger ikke være noen store greier. Du gjør det i allefall ikke bedre for noen av dere om du overser ham totalt.

Back
Topp