Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Catslide
Når jeg var på nav rett før jul angående foreldrepenger var det en mann før meg i køen som hadde glemt å sende meldekort. Han fikk ikke penger til jul fordi de ikke kunne gjøre om....
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: *Nothernstar*
Altså skulle han sende det på nå lørdag eller forrige lørdag? Skulle han sendt det nå får han pengene men bare forsinket. Er det lengre enn en uke siden det skulle vært sendt er nok de pengene borte. Gjorde samme feilen en gang og tapte 4000 kr på det. De nektet å betale de siden jeg sendte for sent.
Det har de ikke lov til. Da skal de man sende et erstaningskort! Herregud for noen neper du har snakket med[:@]
ORIGINAL: Lissyjane
Altså skulle han sende det på nå lørdag eller forrige lørdag? Skulle han sendt det nå får han pengene men bare forsinket. Er det lengre enn en uke siden det skulle vært sendt er nok de pengene borte. Gjorde samme feilen en gang og tapte 4000 kr på det. De nektet å betale de siden jeg sendte for sent.
Det har de ikke lov til. Da skal de man sende et erstaningskort! Herregud for noen neper du har snakket med[:@]
Seriøst? For jeg sendte klagebrev til og med, forklarte at jeg virkelig trengte de pengene og jeg hadde misforstått noe av det de fortalte meg(dette var i begynnelsen nå jeg skulle begynne med meldekort).
Men neida, det var helt umulig og min egen feil at det var glemt av, de pengene var borte fikk jeg som svar[8|]