Sambo er rar :p

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Fødsel nr 2 startet 9 dager før termin,fødsel nr 3 startet 3 uker før termin men sambo er fast bestemt på at denne fødselen ikke starter før termin :p når det har skjedd 2 ganger før er det ikke mulig at det skjer en tredje gang :p

Litt samme her, 1. fødsel 4 uker før, 2. fødsel 5 uker før, men denne gangen går vi tiden ut tror han:)

En ting som er med dette faget her er at det fins ingen regel uten unntak, så man skal aldri si aldri... Men hva me å gjøre det litt intressant med et lite veddemål :P

Jeg spurte jordmor sist om hun trodde jeg ville føde før siden første kom 4 dager før, og da sa hun at det ikke er en selvfølge at den gjør. Hun kom 10 dager før termin. Jeg er veldig spent på når sistemann kommer, har hørt at tredjemann er en luring så hvem vet. Håper han kommer før denne gangen, jeg tror at når det er ti dager til termin kommer jegtil å bli veldig utålmodig;) Kunne godt tenkt meg noen uker før, men det er kanskje for mye å håpe på;)

Jeg spurte jordmor sist om hun trodde jeg ville føde før siden første kom 4 dager før, og da sa hun at det ikke er en selvfølge at den gjør. Hun kom 10 dager før termin. Jeg er veldig spent på når sistemann kommer, har hørt at tredjemann er en luring så hvem vet. Håper han kommer før denne gangen, jeg tror at når det er ti dager til termin kommer jegtil å bli veldig utålmodig;) Kunne godt tenkt meg noen uker før, men det er kanskje for mye å håpe på;)

At nr 3 er en luring det kan jeg skrive under på ;) 3 dager før vannet gikk lå jeg med maserier som ikke ga seg med paracet eller dusj så de ville ha meg inn til sjekk, kom inn og fikk beskjed om at jeg var helt umoden og det var lukket og låst. Så det var nok leeeeeenge til fødsel :p nøyaktig 3 døgn etterpå gikk vannet og fødselen startet for fullt :)

ja, det har jeg hørt, at det er mange som sliter med maserier i tiden før babyen kommer. Jeg har aldri hatt en eneste ri utenom en vanlig fødsel så jeg håper jeg slipper det denne gangen også:meh: kommer nok til å jobbe med å få ut ungen før denne gangen også. Om det er tilfeldig eller ei, første ungen kom etter sex, andre ungen kom etter at jeg stimulerte brystvortene mine;)

ja, det har jeg hørt, at det er mange som sliter med maserier i tiden før babyen kommer. Jeg har aldri hatt en eneste ri utenom en vanlig fødsel så jeg håper jeg slipper det denne gangen også:meh: kommer nok til å jobbe med å få ut ungen før denne gangen også. Om det er tilfeldig eller ei, første ungen kom etter sex, andre ungen kom etter at jeg stimulerte brystvortene mine;)

Med nr 3 hadde jeg kun maserier en natt, med nr 1 og nr 2 hadde jeg det i 2-3 uker.

Back
Topp