MittAlt Glad i forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2020 18 Jan 2015 #1 Kan man ta dette når man er gravid? Orker ikke ned til byn på apoteket pga formen.
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 18 Jan 2015 #2 Har du ikke pakningsvedlegget? Jeg googlet det, og så at det står at det ikke skal være farlig.
MittAlt Glad i forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2020 18 Jan 2015 #3 Cosacita skrev: Har du ikke pakningsvedlegget? Jeg googlet det, og så at det står at det ikke skal være farlig. Vis vedlegget 99408 Klikk for å utvide … Nei, for måtte ut å kjøpe. Ellers hadde jeg lest på det.
Cosacita skrev: Har du ikke pakningsvedlegget? Jeg googlet det, og så at det står at det ikke skal være farlig. Vis vedlegget 99408 Klikk for å utvide … Nei, for måtte ut å kjøpe. Ellers hadde jeg lest på det.
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 18 Jan 2015 #4 Første<3 skrev: Nei, for måtte ut å kjøpe. Ellers hadde jeg lest på det. Klikk for å utvide … Åja, sånn å forstå.
Første<3 skrev: Nei, for måtte ut å kjøpe. Ellers hadde jeg lest på det. Klikk for å utvide … Åja, sånn å forstå.