Samarbeide?

smash

Forumet er livet
VIP
Hei jenter!
Bare lurte på om en av dere ville bli med å lage en blogg eller hjemmeside eller noe hvor vi kan selge det vi lager?
Har en haug med kort jeg gjerne vil selge, + at jeg har noen hekleprosjekter som jeg er ferdig med, som jeg ikke får brukt selv..
En av dere som vil bli med? Bare sånn for gøy![:D]
Kan jo sende meg pm om dere vil[:D]

Skulle gjerne ha slengt meg med ei, men har liten tid til scrapping for tia og begynner å få lite igjen på lageret no, så da er det vel ingen vits![8D]

Kom gjerne med forslag!!
Jeg kan ta hekling og scrapping. Kanskje lurt å ta strikking og sying også?

Jeg er gjerne med! :)

kan godt bli med, men jeg har eplabutikk og da det tingene blir lagt ut. Høres jo spennende ut

Moro at så mange ville bli med da:)
Tar litt tid å hekle, så kunne tenkt meg en til som ville hekle!
Pijah, hva gjør du? Syr, strikker, hekler?

Kan sende pm til noen av dere litt seinere, så vi kan starte et samarbeid!
Tar med 2-3 stk[:D]

ja, den er grei. må ha tenkt litt på regler og en kontrakt da (med tanke på inntekter til den som har solgt varen skal gå til den personen f.eks, og at alle som er med kan poste innlegg)

dytter litt på denne jeg [;)]

Detta hørtes kult ut! =)

Fin måte å komme inn på salgsmarkedet ;)

Er jo mange muligheter da!
- En kan bestille av en av de som lager der.
- Vi kan jo legge ut noe vi har lagd f.eks. også kan folk kjøpe de.
- Eller en kan bestille et kort og en kan ta på seg "oppgaven" - ettersom hvem som har tid og sånn..

Burde jo være en slags hjemmeside eller noe, hvor alle som selger kan ha noen bilder av de de lager, evt. link til blogg.
Blir jo lettere for kjøpere å finne noe de liker når en kan gå på en samlet nettside, i stedet for mange forskjellige! =)

*Knall idé!*

Kan godt tenke meg å bli med, men har ikke mulighet til å stå for noen "masseproduksjon". Så det var en god idè å være flere og kunne fordele evnt bestillinger ol, samtidig som man faktisk kanskje får solgt noe av det man lager.

Det blir meg og Læidy bla bla hvertfall:)
Også lurer vi på å ha med èn til. Vi må bare prate litt sammen først:)

Meg??[:D]

Back
Topp