Saltvann og Synarela?

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg bader ganske mye i havet om sommeren, og får jo ofte saltvann i nesa. Jeg ser at det står i pakningsvedlegget at man skal vente minst 30 minutter med annen nesespray etter Synarela. Hvordan er det med saltvann? Eventuelt om noen har spurt om saltvanns-nesespray? :) Kanskje unngå bading en halvtime før og en halvtime etter eller noe slikt?

Det går helt sikkert fint å bade 30 min etter at du har sprayet. Husker jeg var veldig stresset for at jeg ikke fikk i meg det jeg skulle (selv om jeg ikke badet i sprayperioden) har aldri hørt om noen som ikke ble tilstrekkelig nedregulert før start. Går garantert helt fint og kos deg med bading! :-)

Det går helt sikkert fint å bade 30 min etter at du har sprayet. Husker jeg var veldig stresset for at jeg ikke fikk i meg det jeg skulle (selv om jeg ikke badet i sprayperioden) har aldri hørt om noen som ikke ble tilstrekkelig nedregulert før start. Går garantert helt fint og kos deg med bading! :-)

Takk! Det blir nok mer bading fremover også med spray. :D (Gjerne litt finere vær igjen da.) Jeg er ikke veldig stresset altså (derfor jeg ikke gidder å ringe Ullevål å spørre :p), men tenkte jeg kunne høre hva andre har fått råd om i forbindelse med å fylle opp nesen med annet i sprayperioden. Hihi... Ser at det står at dersom man nyser rett etter spraying så burde man ta ny spray, men utover det virker jo dette ganske trygt og greit. :) Pussig at den lille nesesprayen fungerer såpass sterkt på kroppen.

Det er en veldig spennende (og nærveprirrende) tid man skal igjennom. Og det dukker jo opp nye spørsmål helt tiden. Husker jeg var veldig redd for det med å ha flaska oppreist eller ikke, den ramla jo over rett som det var nedi veska. Kunne jo ikke liksom ha den stående på kontorpulten heller liksom... Forstår deg veldig godt. Det er jo så utrolig mye som står på spill, utallige prøveperioder, år med prøving. Tvi tvi, snart er du i "overgangsalderen". :D

Jeg har fått tips om å oppbevare den i pappesken sin hvert fall, litt lettere å holde den oppreist da. Den skal ikke stå på pulten nei. :p

Det er veldig spennende og litt skummelt, og det dukker stadig opp nye tanker i hodet.

Nå er det bare 2 dager til spray-start. :D

Bør Synarela'n stå oppreist? Har ikke lest noe pakningsvedlegg enda. Begynner å spraye tirsdag... Spennende!

Bør Synarela'n stå oppreist? Har ikke lest noe pakningsvedlegg enda. Begynner å spraye tirsdag... Spennende!

Ja, det står tydelig i pakningsvedlegget. Det er enklest å holde den oppreist om du har den i pakken sin. Da kan du sette pakken i mellom andre ting i veska f.eks.

Den må også oppbevares under 25 grader, men ikke i kjøleskap. Så om det blir varmt så burde den få stå et kjøligere sted enn der sola varmer mest. :)

Jeg skal begynne å spraye i morgen, men jeg hentet sprayene for hele sommeren på tirsdag. Så pakningsvedlegget har jeg fått lest.

Ja, det står tydelig i pakningsvedlegget. Det er enklest å holde den oppreist om du har den i pakken sin. Da kan du sette pakken i mellom andre ting i veska f.eks.

Den må også oppbevares under 25 grader, men ikke i kjøleskap. Så om det blir varmt så burde den få stå et kjøligere sted enn der sola varmer mest. :)

Jeg skal begynne å spraye i morgen, men jeg hentet sprayene for hele sommeren på tirsdag. Så pakningsvedlegget har jeg fått lest.

Takk for info! Bør sette meg ned med pakningsvedlegget og se på det før jeg starter da :)

Takk for info! Bør sette meg ned med pakningsvedlegget og se på det før jeg starter da :)

Det er lurt. Før du begynner skal du spraye den klar (spraye ut i luften helt til det kommer et ordentlig spray). Det er sånn trinn for trinn tegning av hva du skal gjøre. Det virker ikke veldig avansert, men sikkert greit å ha lest først. :)

Back
Topp