Når vi vaska ned leiligheta brukte min kjære
salmiakk, vatn og zalo mens han lufta ut.. Når eg kom tilbake lukta det fremdeles litt, men mesteparten av lukta var vekke (var på kafé for at eg skulle puste inn minst mulig av gassane frå salmiakken..)
men ååååhh.... har så lyst å kjenne
salmiakk lukta igjen!!!
Og eg har fått litt lyst å reise på bading, for eg har litt lyst til å lukte klorvatn også.. [8|] For når eg tok bussen inn til førde hinn dagen lukta det som om at alle på bussen hadde bada i badebasseng uten å dusje etterpå [:-] og det lukta kjeeempegodt ;p satt å kosa meg:)
Har gått å bært på dette så lenge no, at eg måtte få det ut!
salmiakk, vatn og zalo mens han lufta ut.. Når eg kom tilbake lukta det fremdeles litt, men mesteparten av lukta var vekke (var på kafé for at eg skulle puste inn minst mulig av gassane frå salmiakken..)
men ååååhh.... har så lyst å kjenne
salmiakk lukta igjen!!!
Og eg har fått litt lyst å reise på bading, for eg har litt lyst til å lukte klorvatn også.. [8|] For når eg tok bussen inn til førde hinn dagen lukta det som om at alle på bussen hadde bada i badebasseng uten å dusje etterpå [:-] og det lukta kjeeempegodt ;p satt å kosa meg:)Har gått å bært på dette så lenge no, at eg måtte få det ut!