salmiakk

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Når vi vaska ned leiligheta brukte min kjære    salmiakk, vatn og zalo mens han lufta ut.. Når eg kom tilbake lukta det fremdeles litt, men mesteparten av lukta var vekke (var på kafé for at eg skulle puste inn minst mulig av gassane frå salmiakken..)

men ååååhh.... har så lyst å kjenne    salmiakk lukta igjen!!!  Og eg har fått litt lyst å reise på bading, for eg har litt lyst til å lukte klorvatn også.. [8|] For når eg tok bussen inn til førde hinn dagen lukta det som om at alle på bussen hadde bada i badebasseng uten å dusje etterpå [:-] og det lukta kjeeempegodt ;p satt å kosa meg:)

Har gått å bært på dette så lenge no, at eg måtte få det ut!

Heh[:D] mange rare lukter som frister når en er gravid. Min kusine var hektet på vindusspylervæske da hun gikk gravid!! Skummelt!!

hehe.. klorvann lukter faktisk ikke så ille ;D

nytanka diesel.. [:D][:D][:D][:D]

åååh... :) er godt det finnes fleire som synes litt rare ting lukter godt;)

juneb: ja, sant det lukter eigentleg litt godt?:)

serene: hadde elska å stå å vaske spegla med deg:P

ORIGINAL: *Bestevennen*

å fysj salmiakk har det vel ALDRI luktet godt vel???[:o][X(][;)]

ikkje rein salmiakk.. men med zalo og vatn lukter det heilt fantastisk!! [:D][:D]

ORIGINAL: bibbiii

hahaha! så snålt med slike diller [:D][:D]

synes bensin og diesel alltid har lukta godt, eg:P

kanskje derfor eg er så klums? mine balanse-celler har krepert pga all sniffinga av bensin og diesel som liten:P

For ikke å snakke om nybil [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sonic

For ikke å snakke om nybil [:D][:D][:D][:D]

det merka eg ikkje noko til når vi kjøpte bilen... :P men den vart jo kjøpt brukt, då... [8|]

Kremt: Nystekte vafler... Det lukter deilig det!!! søren at jeg ikke har mulighet til å steike meg noen vafler akkuratt nå!! Det hadde vært himmelsk en sen nattetime!![:D]

ORIGINAL: Macette

Kremt: Nystekte vafler... Det lukter deilig det!!! søren at jeg ikke har mulighet til å steike meg noen vafler akkuratt nå!! Det hadde vært himmelsk en sen nattetime!![:D]

Det har jeg gjort mange ganger (vafler med brunost er yummie, yummie) - sånn kl 03:00 på natten. [8|]

Note to self: kjøp ingredienser til vaffelrøre!!! Ja ja.. jeg får klare meg uten i natt!!

Back
Topp