SALMIAKK!

CecilieOgMamma

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle vaske over gulvene i huse men sambo var ute å kjørte en tur med hundesleden og alle hundene.... Men det var vanskeligere enn det var gjordt...
Salmiakk lukter utrolig godt nå!!!!
Noen fler som syns ting lukter bedre nå, enn det har gjordt før?

Jeg synes generelt alt som har med bil og gjøre lukter syyykt godt for tiden... Tar en skikkelig sniff hvis jeg går forbi en garasje eller noe og bensinstasjonlukt er helt nyyyydelig [:D]

hehe...min svigermor sa det till mig att när hon var gravid fick hon helt dilla på salmiak. Hon skura golven så ofta att de blev dåliga å måtte bytte gulv till slut [:)][:)] så var försiktig...tihi...

SNUS lukter godt, men det har jeg alltid synes.. Håpe du ikke sniffe salmiakk

ORIGINAL: Bssbk

Ute av tema (som jeg er så flink til ikveld), men jeg har sinnsykt lyst på snus jeg!!! Heeeelt sykt!!!!
Har aldri snusa fast, har snusa på fjellturer/fisketurer for en del år tilbake, slutta med røyk for ca 2 år siden....men hadde vært helt himmelsk med snus kjenner jeg...hehe...
(kommer naturligvis ikke til å pakke snus i leppa nå, lillen skal slippe sånne ting)

ORIGINAL: only_me83

ORIGINAL: Bssbk

Ute av tema (som jeg er så flink til ikveld), men jeg har sinnsykt lyst på snus jeg!!! Heeeelt sykt!!!!
Har aldri snusa fast, har snusa på fjellturer/fisketurer for en del år tilbake, slutta med røyk for ca 2 år siden....men hadde vært helt himmelsk med snus kjenner jeg...hehe...
(kommer naturligvis ikke til å pakke snus i leppa nå, lillen skal slippe sånne ting)

hehe...har testa snus noen gange jeg også, meeen må si jeg har heller hatt mer lyst på røyk, men så kjenne jeg røykelukta blir jeg KJEMPE KVALM, bare det er på klær liksom, Har også hatt lyst på vin, men med en gang jeg lukter på det eller ser noen drikker det, så blir jeg dårligt.. Men snus kan jeg SNIFFE

Såpelukt er jo helt fantastisk!! Kjenner jeg får en liten tilfredsstillelse når jeg vasker og skurer, og når jeg vasker meg i dusjen. Fantastisk å lukte på!! [:D]

Back
Topp