F FruGull Glad i forumet 3 Jun 2008 #1 Dere som har giftet dere, eller skal, hvilke salmer hadde/ skal dere ha? Har lyst på "Kjærlighet fra Gud" "Å leva, det er å elska" "Deilig er jorden" [:)]
Dere som har giftet dere, eller skal, hvilke salmer hadde/ skal dere ha? Har lyst på "Kjærlighet fra Gud" "Å leva, det er å elska" "Deilig er jorden" [:)]
hissigproppen Forumet er livet 3 Jun 2008 #2 No livnar det i lundar en pinsesalme som jeg ikke vet navnet på deilig er jorden
akra Glad i forumet 3 Jun 2008 #4 [:D]vi hadde deilig er jorden mitt hjerte alltid vanker og entil men husker ikke. Vi giftet oss nyttårsaften så da kunne vi ha litt julesalmer[:D]
[:D]vi hadde deilig er jorden mitt hjerte alltid vanker og entil men husker ikke. Vi giftet oss nyttårsaften så da kunne vi ha litt julesalmer[:D]
T Trillemor82 Forumet er livet 3 Jun 2008 #5 vi hadde kom kom og hør... og å elska det er å leva.. [:)] solistinnslaget vi hadde var monicabebe her inne.. oghun sang fields of gold[:)]
vi hadde kom kom og hør... og å elska det er å leva.. [:)] solistinnslaget vi hadde var monicabebe her inne.. oghun sang fields of gold[:)]
Velg et kallenavn Gift med forumet 3 Jun 2008 #6 vi hadde disse salmene: - å leva det er å elska - Guds godhet sang i sinnet Liker de så godt! Og det passet oss!
vi hadde disse salmene: - å leva det er å elska - Guds godhet sang i sinnet Liker de så godt! Og det passet oss!