salgskupp?

Annicken

Forumet er livet
fortell meg, hva er deres salgskupp

gjerne til barna =)

opp

Vinterdress til vinteren igjen. Betalte 200kr(fullpris 700kr)
Det er en dress som er blitt kåret til "best i test" her i sverige og gleder meg masse til Eva-Marie kan begynne å bruke den[:D][:D][:D]

ikke gjort så mange salgskupp på babyting, men kjøpte meg nettopp jakke som hadde kosta 1799.-, betalte 199.-! FORNØYD!

ORIGINAL: Mammaioktober

Det er en dress som er blitt kåret til "best i test" her i sverige og gleder meg masse til Eva-Marie kan begynne å bruke den[:D][:D][:D]

hvilken er det?

ORIGINAL: DenicaD

hvilken er det?

Det er en dress fra Didriksson. Den er fra i fjor,kjöpte den i nov..

Kupp og kupp - har shoppet en god del av neste vinters garderobe til Jr. på 30% rabatt eller bedre.
Parkdress, dunjakke, supergode vintersko, to sett ullundertøy og litt andre småting til 1600 kroner. [:)]

Pent brukt baggvogn til 200,-!!
Hadde sikkert kosta en del, men fikk så fin vennepris[:D]

ORIGINAL: DenicaD

hvilken er det?

Det er en dress fra Didriksson. Den er fra i fjor,kjöpte den i nov..

Ah... vet du hva den heter?[:D]

Ikke kjøpt noe i år, venter på lønning[8D]
men i fjor kjøpte jeg PONNY vintersko til storejenta mi. De kosta 600 kr pr par, men jeg ga 150kr for det ene og 200kr for det andre.
Skikkelig fornøyd med det kuppet[:D]

vintersko til begge gutta, før pris 499,- og jeg gav 198,- for 2 par[:)]

Var på barnas hus idag og kjøpte gravideklær på posesalg, fikk klær for en verdi av 4100 kr for 100 kr!! DET er kupp det. Synd de ikke hadde barneklær også!

ORIGINAL: *Nothernstar*

Var på barnas hus idag og kjøpte gravideklær på posesalg, fikk klær for en verdi av 4100 kr for 100 kr!! DET er kupp det. Synd de ikke hadde barneklær også!

ÅÅO!! jeg vil auuu[:D]

søren, er jo ikke gravid[8D]

Back
Topp