Salg

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Det er det hele året. Jeg har fått rabatter på stort sett alt jeg har kjøpt til babyen.

Er dere prisbevisste i form av å handle når det er rabatt?

Jeg pleide aldri å være det før, men har det siste året begynt å være veldig prisbevisst!

Elsker handle på salg!! Utrolig god følelse når man sparer penger :D

Handlet litt til meg selv på green friday-salget i går. :) Liker jo å spare penger. Problemet er vel at man kjøper mer enn det man ellers hadde gjort - og dermed har man ikke spart noe allikevel. :p Fikk kjøpt både vogn og bilstol på salg, så sånne ting følger jeg med på i alle fall. :)

Prøver å handle dyre ting som eg trenger på salg, så prøver eg å læra meg at eg ikkje trenger å kjøpe billig dritt berre fordi det er på salg;) Har desverre ein liten veg å gå, kjøpte nettopp bukse og topp til 300kr til sammen, uten å prøve det. Ingen av delene var fine på ;)

Kjøper sjelden noe til fullpris, men kjøper ikke bare for å kjøpe. Men prøver å vente til det kommer på salg eller noen har tilbud.
Det aller meste kommer på salg i løpet av året. Kjøpte f.eks ny Parkdress fra Mini A Ture til guttungen til 30% rabatt denne uka :)

Er det noe fint på tilbud kjøper jeg helst da

Kjøper sjelden noe til fullpris, men kjøper ikke bare for å kjøpe. Men prøver å vente til det kommer på salg eller noen har tilbud.
Det aller meste kommer på salg i løpet av året. Kjøpte f.eks ny Parkdress fra Mini A Ture til guttungen til 30% rabatt denne uka :)
På boozt?:D:D

Eg handlar alltid på salg, sko ønska mannen og kunde handla vissa ting på salg

Liker å gjøre kupp, men takler IKKE å lete gjennom salgshyller. Slikt gjør jeg aldri. Syns det er slitsomt og blir stressa av måten alle klærne er samlet på. Så trives bedre å kjøpe enkelte varer, sko osv på tilbud, meb leter ikke etter klær på salg. Går rett bort til hyllene som ser organisert og oversiktlig ut. Har ikke noe problem med å kjøpe ting til full pris så lenge jeg føler at det sparer meg for tid og stress.

Det er jo det som er trikset, å ikke kjøpe for å kjøpe :) Være bevisst på at man bare kjøper det man trenger.

Prøver å handle dyre ting som eg trenger på salg, så prøver eg å læra meg at eg ikkje trenger å kjøpe billig dritt berre fordi det er på salg;) Har desverre ein liten veg å gå, kjøpte nettopp bukse og topp til 300kr til sammen, uten å prøve det. Ingen av delene var fine på ;)

Hehe :p Noen smeller vil man vel gå på.

Tja...
Når det er større salg synes jeg det er ganske utplukket. Og så hender det ofte jeg trenger noe innen kort tid og da er det ikke salg på det. Sjelden jeg har tid til å gå å kikke og handle ting som er på salg som kan brukes senere/neste sesong.

Back
Topp