SALG! -tips

Phibonacci

Glad i forumet
50-70% hos løvebarna.no
De kjører lagersalg nå, så kan være verdt å ta en titt?

Noen som vet om andre steder som selger unna litt nå for å ha litt mindre pes med varetellingen?
Evt andre gode tilbud... :)

Takk for tipset, skal sjekke det ut! Jeg vet at barnepalasset.no har salg på de nydelige ullplaggene fra Lille Lam og Ugg saueskinnstøfler for babyer. :-)

Jeii, takk for tips :) Har faktisk et lite salgstips jeg også. På Vero Moda har de veldig fine dunparkaser på salg. De kommer i forskjellige lengder og farger. Fin passform men likevel god plass til voksende mage :) Selv måtte jeg ha en ny vinterjakke nå fordi den jeg hadde er blitt for trang rundt magen. Så det passet perfekt. Billige er de også, nedsatt fra 900 til 400 :)

Fikk jammen brukt noen kroner der :)

Fant ammeinnleggene jeg brukte forrige ammeperiode på tilbud til 20kr pakken :) Genialt :)

Takk for tips!!! SÅÅååååå billig da!! Handlet for nesten 500 kroner jeg.. Masse vognleker, rangler, smokkelenker, smekker, skeier, hårbørste, kremer, sokker! Vognlenke og sånt er jo supert i barselgave tenkte jeg! Så nå har jeg visst litt liggende ;)

familiebutikken.no har masse salg...Har hatt salg nesten hele vinter...først var hele butikken på 30 %, så 50 %...og nå er det vel ett og ett merke som det er salg på...Nå tror jeg det er hummel og ett til som er på 40%. Før dette var det troll som var på 40-50%.Kjøpte årets vinterdress med avtagbart for på halv pris til snuppa :).Så man kan gjøre ett kupp der hvis man følger med :) 

Kjempe fin nettside, vi fikk handlet en del. Mye av det jeg håpet på å kjøpe var utsolgt, men vi fikk brukt litt penger.

Familiebutikken.no har også hatt knallsalg. elsker troll, så jeg har gjort noen kupp til sønnen :)

Back
Topp