Salg på Lene Bjerre?

CatieS

Forelsket i forumet
Vet dette er helt utenfor babypraten, men jeg spør likevel ;) Kan jo tenkes at min junisnuppe 2013 synes disse er veeeeldig stas :p

Har så lyst på vegglysestake fra Lene Bjerre, men de er så fryktelig dyre!!! Nesten 1000kr dor én bare..!
Noen som vet når og hvor jeg kan få kjøpt de på salg tilfeldigvis? Måååå ha de til høsten, to stk, den er jo utrolig lekker!!

http://www.drommehuset.no/display.aspx?prodid=1697
 
Har ikke peiling, men fin var den :) du får følge med om det blir salg. Ikke hørt om det før jeg.
 
Syns det er mye vanlig prat her og jeg. :p
Men dem var utrolig fine! Vet ikke om salg da. Hehe.
 
Skikkelig fin!! Sikler litt på den her jeg sitter :p Må nok bli en sånn (2!) som er klare til høsten med nesten 2000kr for vegglysestaker sitter litt langt inne kjenner jeg... Hehe
Vet det er mange butikker som selger Lene Bjerre, men jeg kan ikke komme på noen alkurat nå.. :S
 
Veldig fine :)

Ser det står at de er på lager i Bergen.. Butikk der kanskje?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig fine :)

Ser det står at de er på lager i Bergen.. Butikk der kanskje?


Sent from my iPhone using BV Forum

Blir litt vel langt unna meg, bor i Oslo området.. Vet vi har noen butikker rundt her som selger merket, så får ta en liten ringerunde på mandag kanskje ;)
 
Blir litt vel langt unna meg, bor i Oslo området.. Vet vi har noen butikker rundt her som selger merket, så får ta en liten ringerunde på mandag kanskje ;)
Om du ikke finner, bor jeg i Bergen og kan sende deg det om du vil :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp