Salg på HH regnsett (tatt fra generell)

rilo

Gift med forumet
https://www.gsport.no/Produkt/215677%28BC_2%29/helly-hansen-k-explorer-regnsett/

Genialt[:D]

Utsolgt for ALLE størrelsene [&:][:@]

Kanskje ikke så rart at de er utsolgt for alle strl når de har hatt salg på det helt siden mai...[&:][8|][8D]

Jeg ville bare være grei altså[;)]
Jeg ante ikke at det hadde vært salg siden mai og det var igjen str da jeg bestillte.

Tusen takk for tips!!

Nå har jeg også bestilt[:D]

Siden det var så billig,så bestillte jeg 86. Ville nok bestillt 92 om det var fullpris. Så får vi heller kjøpe nytt til våren om det ikke passer lengre[:D] Jeg kjøpte også en fleecejakke til 99,- kr. Så jeg er strålende fornøyd med at jeg fikk tak i jalfall[:D]

ORIGINAL: rilo

Jeg ville bare være grei altså[;)]
Jeg ante ikke at det hadde vært salg siden mai og det var igjen str da jeg bestillte.

Hehe... Skjønte det da du![;)][:D]

ORIGINAL: Mamma sitt gull

ORIGINAL: rilo

Siden det var så billig,så bestillte jeg 86. Ville nok bestillt 92 om det var fullpris. Så får vi heller kjøpe nytt til våren om det ikke passer lengre[:D] Jeg kjøpte også en fleecejakke til 99,- kr. Så jeg er strålende fornøyd med at jeg fikk tak i jalfall[:D]

Oi, fleecejakke også....HH det også eller?
Vi har et Reflex regnsett i str. 86. Kanksje jeg skal bestille et i str. 92 da, så har vi til våren og neste sommer.....lurt ja [:D]

Var HH det og ja[;)]

Back
Topp