Salg komplett apotek - hjelp ønskes

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Tenkte bare å tipse om at det er 40 % avslag på mor og barn ting på komplettapotek.no. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg burde handle? :) Noen med erfaring eller som allerede har handlet? Hilsen førstegangs.

Sjekket ut tilbudet tidligere i dag, og det var en haug av ting jeg tenkte jeg skulle klikke hjem i kveld...bare å bla seg nedover siden egentlig [emoji6] Snuser på brystpumpe, diverse kremer, kanskje noen smokker, flasker (lurt å ha på lager i tilfelle), sånn baby kan holde selv og spise av, hvor det kun kommer ut småbiter, Easytran...Hmm..sikkert noe mer!

Sjekket ut tilbudet tidligere i dag, og det var en haug av ting jeg tenkte jeg skulle klikke hjem i kveld...bare å bla seg nedover siden egentlig [emoji6] Snuser på brystpumpe, diverse kremer, kanskje noen smokker, flasker (lurt å ha på lager i tilfelle), sånn baby kan holde selv og spise av, hvor det kun kommer ut småbiter, Easytran...Hmm..sikkert noe mer!
Hvilke type smokker anbefales?:)

Dr greve produktene liker jeg godt. Kjøpte også refill til bleiebøtta, aventbeger til å oppbevare morsmelk/barnemat i, og noen flasker fra medela til brystpumpa :) jeg har en fra før, så litt lettere kanskje å vite hva man har behov for og ikke:)

Back
Topp