Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke type smokker anbefales?Sjekket ut tilbudet tidligere i dag, og det var en haug av ting jeg tenkte jeg skulle klikke hjem i kveld...bare å bla seg nedover siden egentlig [emoji6] Snuser på brystpumpe, diverse kremer, kanskje noen smokker, flasker (lurt å ha på lager i tilfelle), sånn baby kan holde selv og spise av, hvor det kun kommer ut småbiter, Easytran...Hmm..sikkert noe mer!
Aner ikke [emoji23] Førstemann tok ikke smokk. Sikkert noen som kan anbefale noen, men er nok litt smak og behag for babyen også.Hvilke type smokker anbefales?
Det finnes et hav av ulike typer, og ikke alle babyer tar smokk. Min tar ikke det. Heller ikke hatt behov for det.Hvilke type smokker anbefales?
Hva shoppet du? Har du barn fra før og litt erfaring med produktene kanskje?Takk for tips! Ble en hel del i handlekurven ja
Haha nei! Førstemann, så kjøpte litt av alt [emoji14]Hva shoppet du? Har du barn fra før og litt erfaring med produktene kanskje?