Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke type smokker anbefales?Sjekket ut tilbudet tidligere i dag, og det var en haug av ting jeg tenkte jeg skulle klikke hjem i kveld...bare å bla seg nedover siden egentlig [emoji6] Snuser på brystpumpe, diverse kremer, kanskje noen smokker, flasker (lurt å ha på lager i tilfelle), sånn baby kan holde selv og spise av, hvor det kun kommer ut småbiter, Easytran...Hmm..sikkert noe mer!
Aner ikke [emoji23] Førstemann tok ikke smokk. Sikkert noen som kan anbefale noen, men er nok litt smak og behag for babyen også.Hvilke type smokker anbefales?![]()
Det finnes et hav av ulike typer, og ikke alle babyer tar smokk. Min tar ikke det. Heller ikke hatt behov for det.Hvilke type smokker anbefales?![]()
Hva shoppet du? Har du barn fra før og litt erfaring med produktene kanskje?Takk for tips! Ble en hel del i handlekurven ja![]()
Haha nei! Førstemann, så kjøpte litt av alt [emoji14]Hva shoppet du? Har du barn fra før og litt erfaring med produktene kanskje?![]()
![]()