Salg hos nøstebarn

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Salg hos nøstebarn, men kanskje litt tidlig å handle noe nå Nøstebarn har så mye fint:)

Ja masse fint, :) men kanskje litt tidlig å handle allerede nå? ;)

Barnet må jo ha klær! :p Om vi kjøper det nå eller om noen måneder spiller vel ingen rolle ;) Haha, det er min "unnskyldning" hvertfall! Jeg kjøpte 14 (!) babykjoler da vi var i Thailand i juni (og det var flere måneder før vi begynte å prøve til og med) :p

Barnet må jo ha klær! :p Om vi kjøper det nå eller om noen måneder spiller vel ingen rolle ;) Haha, det er min "unnskyldning" hvertfall! Jeg kjøpte 14 (!) babykjoler da vi var i Thailand i juni (og det var flere måneder før vi begynte å prøve til og med) :p

Hehe, ja sant det.;) Hadde tenkt å handle i nøytrale farger som brunt, men typisk at disse fargene ikke er på salg, men tenker jo at både blått og rødt kan brukes til begge kjønn da:)

Hehe, ja sant det.;) Hadde tenkt å handle i nøytrale farger som brunt, men typisk at disse fargene ikke er på salg, men tenker jo at både blått og rødt kan brukes til begge kjønn da:)

Alle farger bortsett fra babyrosa kan vel brukes av begge kjønn? Rød, grønn, gul, lilla, blå, hvit, oransje og brun er hvertfall farger jeg tenker passer til begge kjønn :) (kjoler er det derimot litt verre med, men jeg klarte ikke å la vær å kjøpe dem da de var nyydelige og superbillige ;) )

Alle farger bortsett fra babyrosa kan vel brukes av begge kjønn? Rød, grønn, gul, lilla, blå, hvit, oransje og brun er hvertfall farger jeg tenker passer til begge kjønn :) (kjoler er det derimot litt verre med, men jeg klarte ikke å la vær å kjøpe dem da de var nyydelige og superbillige ;) )

Sant det, tenkte kanskje jeg skal dra innom butikken i Oslo å titte på hva de har av klær der;)

Er det da man skjønner man er hormonell, nå man går inn og ser, og får tårer i øynene av de fine små plaggene?
Føler meg helt tullete..

Nøstebarn er favoritten her i huset. Tror nok jeg bestiller noe til hele gjengen, inkludert babyen i magen.

*brent av noen penger der ja*

Nøstebarn er favoritten her i huset. Tror nok jeg bestiller noe til hele gjengen, inkludert babyen i magen.

Ja de har så mye fint:) blir nok å handle klær fra de etter hvert:)
Gleder meg til å begynne å handle utstyr, klær og sånn:)

Når tenker dere andre det er greit å begynne å handle?
Jeg tenker etter OUL, da kan man begynne å titte litt mere seriøst. Vi har vært å sett på emmaljunga, å der må man bestille i god tid.

Back
Topp