Salg hos nøstebarn, men kanskje litt tidlig å handle noe nå Nøstebarn har så mye fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja masse fint, men kanskje litt tidlig å handle allerede nå?
Barnet må jo ha klær! Om vi kjøper det nå eller om noen måneder spiller vel ingen rolle Haha, det er min "unnskyldning" hvertfall! Jeg kjøpte 14 (!) babykjoler da vi var i Thailand i juni (og det var flere måneder før vi begynte å prøve til og med)
Hehe, ja sant det. Hadde tenkt å handle i nøytrale farger som brunt, men typisk at disse fargene ikke er på salg, men tenker jo at både blått og rødt kan brukes til begge kjønn da
Alle farger bortsett fra babyrosa kan vel brukes av begge kjønn? Rød, grønn, gul, lilla, blå, hvit, oransje og brun er hvertfall farger jeg tenker passer til begge kjønn (kjoler er det derimot litt verre med, men jeg klarte ikke å la vær å kjøpe dem da de var nyydelige og superbillige )
Nøstebarn er favoritten her i huset. Tror nok jeg bestiller noe til hele gjengen, inkludert babyen i magen.